recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hdd brændt af"maxtor"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hdd brændt af"maxtor"

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hdd brændt af"maxtor"
    Sendt: 18-Februar-2012 kl. 17:51
hjælp min hdd er brændt af.

er der nogen der ligger inde med et print til sådan en djævel.
maxtor diamond plus 9 120 gb ata/133 hdd

Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 18:24
Måske der også findes et fix til din disk.

forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=78940&KW=maxtor&PID=797761&title=pas-p-seagate-720011-harddisk#797761

BS
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 19:04
det er printet der er brændt af, så søger et print.
øv hvor er jeg pressetCry

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 19:36
jeg har faktisk en 120GB etellerandet liggende. Jeg kigger lige efter når jeg er hjemme igen. Jeg ligger lige på lager i sommerhuset.

BS
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 19:39
hvor gemmer den egntlig filer på hdd, jeg tønkte på om det bare er at skifte printet så har man adgang til data igen eller ligger der også filer på printet man skal ,bruge

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 19:45
Kun på skiverne, print er til at styre hovederne. Men du skal have nøjagtig samme print før det virker. Du gider ikke høre dette men: backup er billigst og lettest, desværre.
BS
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 19:49
fik ikke lavet back up, og nu er mine billeder væk.Confused

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 19:55
de er ikke væk. hvis du ikke finder et print findes der firmaer der kan redde data, men det koster en slat.

BS
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 19:58
vil da håbe den hdd du har er en maxtorSmile

Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 23:09
Før du selv prøver på noget så prøv dem her:

Modsat de fleste andre tilbyder vi at diagnosticere din harddisk GRATIS (se vores FAQ). Det eneste det vil koste dig, hvis du efter vores forundersøgelse vælger ikke at acceptere det tilbud, vi giver på at finde dataene frem, er returforsendelsen, hvis du vil have din harddisk tilbage.

Har du mulighed for at komme forbi butikken, kan du naturligvis blot afhente din harddisk igen. (Se i øvrigt vores FAQ)

mvh Infinity
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af djangs djangs skrev:

Har sådan en til at ligge,men er ikke 100% sikker på den virker.
Mvh.
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af djangs djangs skrev:

Har sådan en til at ligge,men er ikke 100% sikker på den virker.
Mvh.

har du den stadigvæk?

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu