|
Teamviewer og MCE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Marts-2012 kl. 09:09 |
||
Er der nogen det ved om man kan bruge teamviewer til at komme i forbindelse med ens pc/mediacenter, når det er i dvale.?? |
|||
![]() |
|||
TheeKay ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Teoretisk kan du bruge noget wake-on-lan (hvis din maskine understøtter det) til at tænde maskinen med.
|
|||
![]() |
|||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
||
Det ville undre mig meget, da det er et webbaseret system. Men hvis du bruger teamviewer lokalt kunne du jo bruge andre produkter til at sende den magiske pakke til din klient. eks. mc-wol
|
|||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|||
![]() |
|||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
||
Det kan man ikke, jeg bruger min router til at starte PC/HTPC. |
|||
Den Ben
|
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
||
Du kan da godt WOL'e en PC bag en router hvis du indstiller routeren til det? |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
||
|
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|||
![]() |
|||
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
||
Tak - det vil jeg prøve om jeg kan finde ud af - men jeg er desværre ikke så it-kyndig.
|
|||
![]() |
|||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
||
Det kan desværre ikke lade sig gøre på alle routere. Redigeret af pfugl - 15-Marts-2012 kl. 09:31 |
|||
/Peter
|
|||
![]() |
|||
dalhoj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
||
Jeg har en billig router fra dlink. Og på den skulle jeg bare forwarde port 9 til den interne ip på min pc og så bruger jeg "wake" en app til iphone.
Det burde virke med de fleste routere |
|||
![]() |
|||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
||
Du må skrive hvis det giver problemer. Det er længe siden jeg har sat det op, så jeg kan ikke lige huske det, men i hvert fald er WakeOnLan et program der skal køres hver gang for at vække PC'en. Den viser så hvornår der er forbindelse og så kan man derefter oprette TeamViewer forbindelsen. Det ville være dejlig hvis det lå i TeamViewer programmet ![]() |
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |