|
Anbefaling af forstærker |
Besvar |
Forfatter | |
knowlton
Bruger Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Marts-2012 kl. 16:31 |
Hey allesammen!
Jeg skal ud og have mig en forstærker til min pladespiller. Mit setup er følgende: B&W 604s2 Project debut 3 (pladespiller) Og lige nu bruger jeg min denon avr 3805, men jeg kunne godt tænke mig en bedre og varmere lyd. Har kigget lidt på noget peachtree, men jeg håber at der er nogle fornuftige mennesker herinde;) |
|
Knowlton
|
|
Hessi
Guld medlem Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har kun hørt de "gængse" mærker. Og af dem synes jeg bedst om Cambridge Audio, Yamaha og Marantz når vi snakker stereo (og jeg har hverken den ene, anden eller tredie pga. SU ).
|
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker ikke som om, at de peachtree du har kigget på har indbygget Riaa forstærker.
Jeg ville kikke på Yamaha A-S700, især da dine højt. næppe er helt nemme at trække, så må en forstærker gerne kunne give dine højt. noget leve af. Se testen. http://elektronik.guide.dk/Forst%C3%A6rker/Marantz/Brugervenlighed/Kvalitet/Hjemme/Test_Syv_prisrimelige_stereoforst%C3%A6rkere_1988586 Redigeret af kskruger - 14-Marts-2012 kl. 18:13 |
|
SoundWave
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Funktioner
Tak(0)
|
NAD PP375 RIAA- forforstærker + NAD C356BEE forstærker eller NAD C375BEE forstærker.
|
|
knowlton
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm... Jeg tror, at jeg skal finde en dag, hvor jeg kan høre NAD. Jeg savner nemlig den varme lyd! Den formår denon ikke at få med.
|
|
Knowlton
|
|
knowlton
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med en Cayin 252B ??
Vil den være tilstrækkelig til at trække mine højtalere? |
|
Knowlton
|
|
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan trække næsten alle højttalere, så den er et rigtig godt bud.
|
|
HeineP
Ny bruger Oprettet: 16-Marts-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan anbefale Harman Kardon HK 990.
|
|
" Sir.. we're surrounded by the enemy!"
" Excellent! Now we can attack in any direction !! " |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |