|
læse en txt fil på iphone |
Besvar |
Forfatter | |
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Marts-2012 kl. 20:26 |
Hej
Hvordan får jeg flyttet en simpel txt fil over på min iphone, samt få den aflæst. JB og dropbox er desværre ikke en mulighed. |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes vel div. tekstbehandlingsprogrammer du kan købe. Så kan man vel synkronisere filer via iTunes (har kun set det via VLC).
Bruger selv dropbox PS mine noter og påmindelser bliver automatisk synkroniseret via GMail og Exchange og her har jeg div "tekstfiler" jeg vedligeholder.
Redigeret af kim.t - 17-Marts-2012 kl. 20:55 |
|
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du også synke noter via Exchange
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fileapp http://www.digidna.net/products/fileapp Nakker alt muligt og umuligt. Klaus |
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
Perfekt det var netop sådan noget jeg var på udkik efter
|
|
pianomartin
Super bruger Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 387 |
Funktioner
Tak(0)
|
goodreader
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |