|
Billigste 3d tv (min. 50") |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
musikkman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2012 kl. 13:55 |
Hej Som i kan se har jeg et pioneer 508 tv, hvilket jeg har været glad for...
Jeg er ved at prøve at sælge dette... og prisen er ca 5000,-
Jeg vil rigtig gerne have et 3d tv istedet, men da der i øjeblikket sker meget mht. oled tv osv. vil jeg ikke give en formue for et nyt 3dtv idag... Derfor opretter jeg denne tråd.. Det er ikke nødvendigt med dvbt2 tuner.. (men det gør selvfølgelig ikke noget) jeg er klar over at jeg nok må gå på kompromis på billedkvaliteten... men dog gør det ikke så meget da jeg påtænker oled om et års tid eller 2... Jeg vil bare gerne have 3d idag! Hvis der er nogle som har købt et billigere 3dtv og er ked af billedkvaliteten, kunne man sagtens forestille sig et bytte.. Mvh Lars |
|
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010 PS3 Elac 249BE Højttalere XTZ 99w12 18 ice subwoofer sonos musik system Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flatpanels.dk har testet dette 3D tv Samsung PS51D555 fra omkring kr. 6.500. Og det har DVB-T2.
Som du kan se på pricerunner.dk, er der 50" LG modeller at få fra knap 5.500, men disse har jeg ikke læst eller hørt om. Panasonic i serien TX-P50UT30Y kender jeg ikke, men da jeg lige har købt mit 3. Panasonic efter at have solgt de forrige til mine venner, tør jeg godt anbefale mærket. Modellen skulle være at få fra 6.500, hvis man køber syd for grænsen ifølge pricerunner.dk. Mvh. Jørgensen
|
|
![]() |
|
musikkman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010 PS3 Elac 249BE Højttalere XTZ 99w12 18 ice subwoofer sonos musik system Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Hej
Samsung fremviser kun 555-serien på deres danske hjemmeside, så mon ikke 555-serien er den dansk/nordiske udgave. Edit: Det er jo også den udgave, Rasmus Larsen på flatpanels.dk har testet. 550 ser umiddelbart ikke ud til at have DVB-T2, men nærmere kan jeg vist ikke komme det. Derudover ser de ud til at være ens. 550 sælges flere steder herhjemme, men det må være parallelimport. Og det er vel som med for eksempel Panasonic, hvor Y-serien er tilrettet det nordiske marked, mens E-serien sælges i det øvrige Europa. Hvis det kun har noget med tuneren at gøre (?), må du jo bare investere i en boks senere, hvis du vil spare et beløb her og nu på selve tv'et. 550'eren har jo dog DVB-C og DVB-T. Mvh. Jørgensen
Redigeret af Jørgensen - 20-Marts-2012 kl. 15:06 |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
D550 er hellere ikke en dansk model, så der kan forekomme problemer med C-tuneren, hvis du modtager tv via YouSee-Kabel f.eks.
Udover det, er der ikke Samsung Prestige på udelandske skærme. Den er kun til danske skærme. Personligt ville jeg vælge D555 fremfor D550, fordi hvis du nogensinde får problem med tv'et, skal tv'et leveres til Fleggaard. Det slipper du for med D555 da Samsung selv er til at kontakte.
|
|
![]() |
|
Tak for at skære det ud. Jeg ville også gå efter 555-serien, hvis det var mig, der stod i situationen.
Edit: Medmindre man selv har mulighed for at afhente, tager Fleggard en ret så heftig fragtrate, over 700 kr., så der kun er omkring 300 kr. til den billigste danske netforhandler af Samsung PS51D555. Mvh. Jørgensen
Redigeret af Jørgensen - 20-Marts-2012 kl. 15:35 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Jeg har lige bestilt TX-P50UT30Y på bilka.dk til 5999 + 50 for levering :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |