|
Den perfekte afspiller - findes den? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2012 kl. 22:20 |
Hej
Jeg kører egentlig med div. mediebokse - lige nu er det HiMedia HD900, da den kan afspille ægte 3D. Så fik jeg tanken om at bygge en htpc, da jeg gerne vil bruge sider som DR.DK/NU osv... Men nu er mit spørgsmål så, om det overhovedet er muligt at spille 24p/23,976p og DTS-HDMA lyd fra en pc? Hvis ja, skal den selv skifte frekvens mellem fx 60 og 24 når jeg starter en film. Hvis det kan lade sig gøre, skal man så springe over hvor gærdet er lavest og købe en Asrock Ion et-eller-andet, eller skal man have min. Core i3? Glemte lige at sige at den skal afspille film fra indbygget Blu-Ray (både 2D og 3D), 2D/3D BD.iso (med menuer), MKV osv... |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...og hvis ikke en pc, findes der så en boks som kan alt ovennævnte?
|
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |