|
Diablo 3 og MacBook Pro |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ngram ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2012 kl. 13:43 |
Hej Recordere Jeg har en MacBook Pro 13", købt i sommers, Intel Core
i7 2,7 GHz, Intel HD Graphics 3000 512mb, 8 gb ddr3 1333 mz, APPLE SSD TS
256gb... Mit spørgsmål er: Ville jeg være i stand til at trække Diablo III på den bærbar? Håber det VIRKELIGT meget. Men tvivler lidt på mit grafikkort. Hvis grafikkortet er for dårligt, er der så nogen der har erfaringer med, eller ved noget om eksterne grafikkort/grafikkort boostere? har kun hørt en smule om det men ved egentligt ikke rigtigt noget om det. Jeg har prøve "Canyourunit.com" men den kalibrerer ikke med Mac og kan ikke rigtigt greje system reqs på Diablos officielle side. Mvh Ngram |
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er dette noget du kan bruge?
http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-3000.37948.0.html eller: http://www.notebookcheck.net/Review-Apple-MacBook-Pro-13-Early-2011-2-7-GHz-dual-core-glare-type-screen.51631.0.html "Graphics Card Performance in Windows In the gaming tests, the HD 3000 of the
more powerful MBP13 in review here ranks in behind the older GeForce
320M. Battlefield Bad Company 2 runs 17-22% slower, and Call of Duty:
Black Ops a whole 75% slower, while Fifa 11 also runs a good deal
slower—24-57% faster on the 320M than the Intel GPU.
Sidder selv på en Asus G74SX som er min sekundære gaming maskine, foruden min stationær, så jeg er nok ikke den større hjælp. Jeg er mest bekymret for varmeudvikling på små maskiner. Det var det min gamle bærbar led under.The graphics performance of the MacBook Pro 13, therefore, is only good enough for undemanding games like Fifa 11 with moderate detail settings. More demanding games like Battlefield Bad Company2 don't even run very smoothly with minimal detail settings. The small MBP is definitely not the right choice for gamers." Redigeret af Guyver - 21-Marts-2012 kl. 14:19 |
|
![]() |
|
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Har lige kørt den på min I7 bærbare - jeg har dog HD5850 mobitily der scorer 1004 G3d-rating på cpubenchmark.net. Jeg får resultat "
Congratulations, your system passes the Recommended requirements! You should have a great experience running this product."
Dit grafikkort scorer kun 401. Der er recommendet NVIDIA GeForce 260 or ATI Radeon HD 4870 or better. ATI Radeon HD 4870 scorer 1170 |
|
![]() |
|
ngram ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2012 Status: Offline Point: 3 |
hm, ja det kan jeg godt se.. Er godt klar over varmen ville blive et enormt problem (har primært gamet på bærbare i nogle år nu) og har først sidste sommer anskaffet mig min macbook pro og har ikke rigtigt fået gamet siden. Craver bare SINDSYGT for at game Diablo III.. Så må der bare lagggames, der er intet andet for.. For som studerende og kommende far, ligger det sgu ikke lige i budgettet at man kan anskaffe sig en gaming PC :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |