recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvem kan lave et Logo ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem kan lave et Logo ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Djaz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Djaz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvem kan lave et Logo ?
    Sendt: 22-Marts-2012 kl. 12:07
Hey, er der nogen der kender nogen der gider lave et lækkert logo uden det rigtig koster noget ?
Min kone og jeg prøver at lave en hjemmeside men har ikke den fornødne tekniske kunnen og økonomi pt, til at lave et logo.

Ud over i søger det gratis eller ihvertfald rigtig billigt, er vi også rigtig kræsne :-)

Har set en lille guide til en som virker pæn og enkel, skal selvfølgelig bare være med anden tekst.
Skal stå noget med KammiCakes / Kammicakes.dk , nogen der har nogen ideer ?

Behøver ikke være sådan, var bare et eksempel, vi er åbent for mange ting .

På forhånd tak.
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 12:42
Det kan vel laves med logo creator....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Djaz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Djaz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 13:28
Koster 69 $, og med mine kreative evner er de givet dårligt ud :-)
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 13:55
Nu er det ikke en kritik af at du/i helst ikke vil betale for det men snarere konstruktiv kritik. Generelt er pengene givet rigtigt godt ud hvis man får en grafiker til at hjælpe. De fleste vil kunne lave en god pakkepris med fx. logo, brev-papir, design af skabelon til hjemmeside. Det skærer simpelthen i øjnene når man læser lokalavisen og ser mange af de "designs" hvor vedkommende selv syntes man er god til wordart eller lige kender én der kan lidt med computere. 

Så hvis det er seriøst at i vil starte firma så ofr de penge og få lavet noget godt helt fra starten af, så får i også en god grobund for firmaet. 

PS: Konen er uddannet grafiker, så har set dilemmaet en del gange efterhånden. 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 14:35
@Jakabov: Helt enig. Jeg er også grafiker, og vil også anbefale en pakke med det hele.

Det kan også blive svært at få noget solgt fra en dårligt lavet hjemmeside.
En kunde vi lavede en hel pakke til, smuttede og forsøgte selv at sætte en hjemmeside op med noget af det materiale han havde fået i korrektur. Den så gyselig ud med forkerte skaleringer osv., og nu er domænet også nedlagt.

Venlig hilsen
KB
Til top
Djaz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Djaz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 22:36
Hmm, jamen kan godt se hvor i vil hen. Men hvad kan man forvente man skal smide af sted til en hjemmeside og logo ?
Jeg ved godt det kommer an på hvor meget der skal laves... men der må være et beløb vi skal mindst kunne forvente.
Grunden til jeg lyder lidt nærrig, er fordi denne hygge ting ikke er noget man tjener ret meget på, mere bare fordi det er en hyggelig hobby :-)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 06:32
Har faktisk engang købt et logo, topbanner og lidt ekstra jeg ikke kan huske, for et par hundrede på QXL, prøv evt og se om der stadig er logosalg derinde.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu