recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - panasonic th-42pv60, genspejling af subt.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpanasonic th-42pv60, genspejling af subt.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jstn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Status: Offline
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Emne: panasonic th-42pv60, genspejling af subt.
    Sendt: 16-Juli-2006 kl. 13:37

Hej

Jeg læste i en test på gear-online.dk at th-42pv60(e) skulle lide af at undertekster bliver genspejlet i glasfronten. Når man sidder i en vinkel på 10-20 grader for fjernsynet, skulle man nemt kunne se at undertekster står dobbelt da man både kan se dem i selve panelet og i glasfronten.

Er der nogen som ejer dette fjernsyn som kan bekræfte dette udsagn?

Jeg spørger fordi jeg overvejer at købe en 42" eller større plasma, men er i tvivl om hvilket plasma jeg bør købe.

Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2006 kl. 13:54
Jeg ejer dette tv og kan ikke bekræfte dette udsagn. Det må være manden der er skeløjet. men kan bekræfte at dette tv har det bedste billede jeg endnu har set på et tv. 
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2006 kl. 18:31

Oprindeligt skrevet af Lance52 Lance52 skrev:

Jeg ejer dette tv og kan ikke bekræfte dette udsagn. Det må være manden der er skeløjet. men kan bekræfte at dette tv har det bedste billede jeg endnu har set på et tv. 

Faktum er at det er tilfældet på alle plasmaskærme med glasfront. Dvs kun Pioneers 436-serie er undtaget.

Det er dog *INTET* problem. Du skal stå helt tæt på fjernsynet, og kigge ned "bag" teksterne.

Jeg har selv samme tv i 42" udgaven, og da jeg blev gjort opmærksom på det, skulle jeg da lige se. Og det forholder sig faktisk sådan med genspejligen.

Men som nævnt er det ikke noget du skal bekymre dig om. Sider du mere end 1 meter væk, og ikke sider oven over fjernsynet og kigger ned, ser du det aldrig.

Til top
OTol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Marts-2006
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2006 kl. 20:21
Det er ikke kun Pioneers 436-serie der ikke har glasfront, det har LG 42PC1R heller ikke, og derfor findes problemet med genspejlinger heller ikke her.
Til top
HisLogin Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2006 kl. 20:52

Oprindeligt skrevet af Lance52 Lance52 skrev:

Skal vi ikke lige tilføje: til prisen!

Pioneer og de nye skærme fra Philips er en klasse bedre - prisen er til gengæld også en del højre.

Enig med Otol, LG og Pioneer er vist de eneste som virkelig har løst genspejlings problemet.

Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2006 kl. 21:08

Oprindeligt skrevet af OTol OTol skrev:

Det er ikke kun Pioneers 436-serie der ikke har glasfront, det har LG 42PC1R heller ikke, og derfor findes problemet med genspejlinger heller ikke her.

Ja du har ret.
Det var blot kun lige pioneers jeg kunne komme i tanke om.

Jeg syntes dog lige vi skal overveje hvad vi kalder "fænomenet".
Er lidt forskruet hvis man lavet er setup hvor det kan blive et problem.
Det kommer jo som nævnt kun ved en meget meget mystisk stilling meget tæt og højt foran fjernsynet.

Så at kalde det et problem er nok lidt en overdrivelse.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu