recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer App Radio 1/2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer App Radio 1/2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer App Radio 1/2
    Sendt: 21-Februar-2012 kl. 12:13
Hejsa

Jeg har kigget lidt på Pioneers APP radio, men synes de få meldinger der findes er lidt mellemfornøjede.

Det tyder også på der kommer en revideret udgave i løbet af foråret, men prisen på den nuværende virker umiddelbar rimelig - set til kr. 2.300

Er der nogen herinde der har installeret den eller har prøvet den ?

Mvh
Christian
Til top
KimH84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimH84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 11:18
For en måned siden monterede jeg en AppRadio 1 i min bil. Er super glad for den, den opfylder de krav jeg stillede, håndfri, navigation og musik fra iphone.

Dog er den navigations app dertil fra pioneer lidt dyr 669 kr. Men den fungere super godt.

Det eneste jeg ikk har fået til og virke er FM delen, men det skyldes nu, den aktive antenne i bilen.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 10:30
Tak for svar...

Jeg synes rigtigt godt om idéen bag. Hvilke navi app er det der virker ?

Så vidt jeg kunne se var det kun kort-app'en der virker

Jeg har selv installeret den billige Skrobbler app, som faktisk er OK

Til top
KimH84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimH84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 19:35
Det er pioneers egen naiv app jeg bruger. Virker super godt
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 11:39
En Pioneer navi app ???

Den kan jeg ikke lige hitte ... Hvad hedder den ?
Til top
KimH84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimH84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 18:46
Navgate drive Europe
Til top
Mikael A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 23:43
Hejsa.. jeg blæser lige lidt nyt liv i den her tråd.... Jeg har selv lige smidt en Appradio 1 (SPH-DA01) i min Fabia 1 fra 06.
Jeg har "snydt" lidt og bare givet håndbremsekablet stel. Men jeg kan ikke loade appz vi appradio..? Når jeg trykker på app på radioen bliver skærmen grålig/hvid og der sker ikke et klap...

Kan man ikke snyde radioen på den måde eller?? Den be'r ikke om at få trukket håndbremse eller andet?
Jeg kan desuden heller ikke se software versionen der hvor den burde stå i indstillinger hvilket jeg finder meget underligt.. 

Nogen der ved noget??
Til top
KimH84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimH84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 15:33
Ang håndbremse kabel, så har jeg ikk monteret mit nogen steder og den virker fint. I starten havde jeg heller ikk noget billed på, viste sig at det var et af stikkene der var gået lidt fra hinanden.

Ang software versionen, så er det kun hvis den er opdateret til den nyeste version du kan se det i indstillinger.
Til top
Mikael A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 17:10
Hmm dvs jeg skal have skidtet opdateret så, da den muligvis kører med en software ældre end 2.45
Jeg har ikke problemer med apps hvis jeg starter dem på min iphone.. så kommer de fint over på skærmen og virker som de skal.. Undre mig bare at iphonen ikke kan gå i dvale mens den afvikler apps
Til top
KimH84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimH84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 17:20
Hmm lyder underligt med de apps. Hvis jeg starter appen "appradio" på min iPhone og sætter den til radioen. Kan jeg gå ind og vælge imellem de forskellige funktioner. Bla navi osv.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu