|
Antenne Direktivet |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
twocat_cph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2012 kl. 05:45 |
|
her er endnu et våben imod yousee ,
Antenne direktivet
Kommissionen har
desuden i ovennævnte meddelelse om antenner oplyst, at der hverken
tillades nogen begrænsninger i det frie valg, forskelsbehandling mellem de forskellige former for modtagelse af tjenesteydelser eller nogen indirekte begrænsning af brugernes ret til at anvende parabolantenne. http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2004_2009/documents/cm/679/679796/679796da.pdf og her er min blog , om noget ulovligt i priserne som virker absurd , hvis de virkelig passer med en ulovlig pris aftale imellem KAB og Yousee ? så er det langt ude for det er det jo når jeg siden 93 har betalt over 50,000 kr til yousee http://yousee-kollektiv-tvangs-tilkoblet.blogspot.com/ |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hos mig står der i lokalplanen at man ikke må montere antenne eller parabol på bygninger.
Det har jeg løst med en Flagknop antenne. ![]() |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
|
Hvis du på nogen måde skal have en chance for at blive taget seriøst, så er det nok ikke sådanne mails du skal sende. ![]() |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
|
Du skal da kun skyde de som skydes bør. Det er dit boligselskab, der forbyder dig både det ene og andet. Det er dit boligselskab, der har indgået aftale med YouSee. Derfor er der ingen tvivl om, at det er dit boligselskab, der er din modpart.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
Boligselskaber og ejerforeninger kan og skal kunne beslutte meget omkring regler for bygningerne anvendelse og beboernes opførsel. Det frie valg er jo ikke kun for at glæde den enkelte, men nok så meget for at forhindre monopolselskaber at få en for høj profit - og dermed ødelægge det effektive i et konkurrencesamfund. I min ejerforening indhenter vi tilbud - for nogle år ad gangen - og vælger så på generalforsamlingen. Det ser jeg intet galt i. Lars ![]() |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
|
Jeg er helt enig i dit indlæg. I vore ejerforening sker beslutning om kabel-TV og hos hvem på en generalforsamling. Vedtægterne forbyder paraboler og antenner. Det er jeg glad for. Mit indlæg, som du tilsyneladende svare på, skal ses som anledning til at slå fast, at den enkelte i en bolig-/ejerforening skal rette henvendelse til sin forening og ikke kabel-TV leverandøren med sin fustrationer.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Det skal så også lige siges at beboerne i diverse foreninger som regel får en bedre pris.
Da jeg havde Yousee betalte jeg noget mere som enkelt kunde end min ven som bor i lejlighed. Heldigvis er jeg sluppet ud af kløerne på yousee.
|
||
![]() |
||
twocat_cph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
|
ja men her kan man jo tage boxer og der findes paraboler af plexi glas og flad parabol og antenne direktivet gir også plads til at man kan stille krav til placering parabol i forhold til sikkerhed , det der er asocialt er at vi tvinges til tv pakker vi ikke vil have hos yousee de lugter a DDR .
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
|
Det er din boligforening der tvinger dig - ikke YouSee. |
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
Ja lad os få alle husfacade skæmmet af paraboler og antenner, hold kæft hvor kan det blive grimt!!!
Få dog boligselskabet til at stille 3-4 paraboler på taget og fordel så signalet derfra. Så kan alle i huset få tv til en fornuftig pris og os der er glade for YouSee kan beholde dem!
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
|
Som lunddal og undertegnede skriver: Det er IKKE YouSee, men din forening du skal skyde på. Du har ikke indgået nogen aftale med YouSee, det er di forening. Ikke særligt svært at forstå - vel?
|
||
Mvh.
||
![]() |
||
|
det ved jeg godt men de vil sige de er bundet af kontrakt til yousee , så de er begge medskyldige i denne tvangsbinding . jeg vil bare ikke give overpris , det er ikke billigt hos yousee , og Antenne direktivet sige at det er uacceptabelt at får kabeltv imod min vilje . Så jeg har send opsigelse begge steder , yousee boligselskab
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |