|
Problemer med Format? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2012 kl. 13:15 |
Hejsa..
Jeg har et sådan bundkort her: Og til det bruger jeg Windows 7 (Seven) Problemet er at den som standard er mere bred/høj end skærmen. Så jeg bliver nød til via "NVIDIA kontrol panel" og justere den ind. Det er også fint nok, og den fylder nu præcis skærmen. Det er som det skal være. Problemet opstår så når jeg skal se en film eller noget jeg har optaget. Så er der en 1-2 cm. sort kant rundt om billedet, hvilket er mega iriterende. Det kan dog umiddelbart løses ved at sætte den tilbage til standard opløsning, så skrivebordet, xbmc og andet fylder mere end skærmen. Men så vises filmen i præcis fuld skærm. Jeg er lidt træt af det skiften rundt, hvad kan man gøre ved det? Den er sat til med HDMI og kører 720p Bruger XBMC. På forhånd mange tak. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |