recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Format?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Format?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Format?
    Sendt: 31-Marts-2012 kl. 13:15
Hejsa..

Jeg har et sådan bundkort her:

Og til det bruger jeg Windows 7 (Seven)
Problemet er at den som standard er mere bred/høj end skærmen. Så jeg bliver nød til via "NVIDIA kontrol panel" og justere den ind. Det er også fint nok, og den fylder nu præcis skærmen. Det er som det skal være.

Problemet opstår så når jeg skal se en film eller noget jeg har optaget. Så er der en 1-2 cm. sort kant rundt om billedet, hvilket er mega iriterende.

Det kan dog umiddelbart løses ved at sætte den tilbage til standard opløsning, så skrivebordet, xbmc og andet fylder mere end skærmen. Men så vises filmen i præcis fuld skærm. Jeg er lidt træt af det skiften rundt, hvad kan man gøre ved det?

Den er sat til med HDMI og kører 720p 

Bruger XBMC. 

På forhånd mange tak. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu