|
Samsung BD-C8200/8500 |
Besvar ![]() |
Side 123 22> |
Forfatter | ||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2010 kl. 19:59 |
|
Der er efterhånden kommet en del information om Samsungs nye kombi DVB-T/C PVR og Blu-ray bokse.
Forventet levering juni 2010, men måske allerede primo maj??? (se shg)
Tilslutninger:
Mål:
Vægt:
Farve:
Den engelske version er med DVB-T2 tuner, og den danske??? Mangler oplysninger om blandt andet Time-slip... Formentlig IKKE mulighed for overførsel af filer til f.eks. pc
Pris fra omkring 3.300 DKK for C8200
http://www.justbuyit.dk/shop/samsung-bd-c8200-blu-ray-6494p.html http://befro.dk/shop/samsung-bd-c8200-hdd-10320p.html http://www.shg.dk/Harddisk-DVD-Optagere/Samsung-BD-C8200-HDD-Recorder-2212386.html Redigeret af miri - 04-Maj-2010 kl. 13:37 |
||
miri
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Meldingerne fra Frankrig (hvor boksen allerede er på markedet) tyder på, at der ikke er mulighed for overførsel af filer til f.eks. PC
![]() |
||
miri
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Er der nogle fordele ved den fremfor eksempelvis en Yousee boks og en seperat BD afspiller?
Prisen måske og så at det er én enhed. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
|
||
![]() |
||
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
|
Er der nogen som ved, om den kommer med twin-tuner?
|
||
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
||
![]() |
||
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
|
Den danske version er med DVB-T /C Mpeg2/4 (ingen T2 og ingen twin-tuner)
Ingen overførsel ud af boksen.
Info kom fra Samsung i slutningen af marts. Begge modeller står til at lande d. 1 juni (for vores vedkommende ihvertfald. Andetsteds vides af naturlige årsager ikke ![]() Redigeret af Rysz - 04-Maj-2010 kl. 21:04 |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
|
YS boxen bruger (ifølge forskellige tråde her på sitet) 19 watt i standby. Det er en ren skandale og et miljøsvin i den kaliber, kommer aldrig inden for døren hos mig.
I andre lande kommer der Lovefilm streaming på Samsung enheder (Også Sony). Hvis det også kommer til at virke i DK på C8200, så er den pludseligt meget interessant IMHO. Redigeret af Jwin - 04-Maj-2010 kl. 22:30 |
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Ja, det vil jeg give dig ret i. |
||
![]() |
||
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
|
Her æder vi gerne de 19watt for en velfungerende pvrboks, hvis funktionalitet er svær at finde andre steder (i øvrigt slukker vi som regel på kontakten, når vi går i seng, hvis ikke der er sat optagelser over) Skaldale er et ret stort ord, som måske lidt er ude er propertion i dette tilfælde ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg synes klart det er en fordel, at det er samme boks til at se tv, som man benytter til at optage med. Integrationen er godt lavet og man skal ikke skifte rundt mellem flere forskellige enheder, når der skal ses/optages tv. Optagelse foregår nemt via den indbyggede EPG. HD optager / Bluray afspiller hører ikke logisk sammen i min verden, så der vil jeg fortrække 2 seperate bokse, Derudover er der flere funktioner i YouSee boksen som man desværre må undvære med en ikke udbyderspecifik boks. Eksempelvis "star tforfra", hvilket fungerer rigtigt godt, og bliver flittigt benyttet herhjemme. Ligeledes er tv-arkivet begyndt at komme godt med, så man ikke længere behøver forholde sig til at skulle optage en række udsendelser - godt nok er udvalget stadig ret begrænset, men når det er, så fungerer det godt. Nu har jeg muligheden for yousee boksen lige pt., og det er jeg glad for - men havde jeg eksempelvis Stofa, som ikke tilbyder en PVR boks, synes jeg bestemt Samsung optageren ser ud til at være et OK alternativ. Jeg er lidt skuffet over, at den ikke kommer med twin-tuner med mulighed for optagelse af 2 kanaler på samme tid - men det kan man på den anden side heller ikke med You See bokse - desværre. Redigeret af tobywan - 05-Maj-2010 kl. 18:39 |
||
|
||
![]() |
||
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
|
Kan ikke forstå de udvikler bokse der ikke følger brugers ønsker eller tæt på, det er jo spild af penge, hvem vil ofre penge på noget der reelt ikke kan bruges til det man har brug for, de skulle udvikle som ønskes af brugerne og så hoppe op og falde ned på hvad YS og hvad de nu hedder har af meninger.
|
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
|
(100.000 boxe er et rent gæt fra min side. Er der nogen der kender det faktisk antal i de danske hjem?) Redigeret af Jwin - 05-Maj-2010 kl. 22:23 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 22> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |