|
Gode udbud af underholdning ? |
Besvar |
Forfatter | |
povlhp
Junior bruger Oprettet: 27-April-2006 Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2012 kl. 09:52 |
Øv, så lukkede Stofa for deres gæt-en-url beskyttelse af deres WebTV :( Junior er ked af at alle de mange børnekanaler nu er væk. Og jeg har lige fået en AppleTV3 så jeg kunne smide det op på TV. De har nu noget væsentligt mere avanceret hvor man får nogle "tokens" som bruges til, på en eller anden ukendt måde, at generere ret lange URL'er der skifter nogle gange om dagen. Så nu er er det slut med den store pakke gratis hos Stofa. Og Waoo leverer ikke på min adresse :( Det positive er, at så kommer junior til at lave nogle andre ting, og vi får ikke set så meget TV. Har lige prøvet NetFlix, men det er ikke pengene værd ($8/md). Stort set kun gamle film. Er der andre gode billige alternativer ? BBC er gratis hvis man har en UK IP adresse (30-40kr/md for en virtual server), de har meget godt. iTV har ikke så meget online. Har hørt noget on Vudu. Er der nogle gode erfaringer med den ? Kræver også US IP, men det er ikke noget problem. Ser ud til at det kun er SD opløsning, ikke HD på iPhone/iPad/PC/Mac. Regner med iPad -> AppleTV.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
svt play?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Anders_itu
Bruger Oprettet: 02-Februar-2007 Status: Offline Point: 54 |
Funktioner
Tak(0)
|
TDC Trio er billig de første 3 måneder. Kan du få Yousee?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |