|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
krborup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 17-Juli-2006 kl. 20:15 |
Hej
Jeg har for knap et år siden købt et JVC LT-32S60 TV, som jeg grundlæggende er meget tilfreds med. Desværre er der på TV'et opstået problemer med en 'skygge', der strækker sig horisontalt fra kant til kant, præcist midt i billedet. Skyggen er ca. 1 cm. bred. Skyggen ses uanset hvilken signalkilde jeg anvender (DVD, Selector eller alm. TV signal), men ses tydeligst på visse lyse baggrunde. Disse kilder er alle tilsluttet via forskellige kabler (HDMI, scart og antannekabel), så det er næppe et dårligt kabel der er årsagen. Kan det være en fejl der er opstået i LCD panelet eller i TV'ets elektronik? Eller skal jeg kigge helt andre steder hen - og hvor? På forhånd tak for hjælpen! Redigeret af krborup - 17-Juli-2006 kl. 20:15 |
|
TV: JVC LT-32S60 | Recorder: JVC DR-MH300
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du skriver at det er under et år gammelt, så er det da bare med at få det sendt til service inden garentien udløber, da det jo som du selv er inde på sikkert er en intern fejl i TVet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
krborup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Er bange for du har ret... Ærgeligt at skulle undvære det! |
|
|
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det gode råd - har forsøgt og desværre med samme resultat.
Har endvidere forsøgt at afmontere antennekablet og alene have skærmen forbundet til DVD afspilleren med HDMI kabel - og med samme resultat. Har også forsøgt at ændre lidt på de forskellige billedoptimerings-features, men ligeledes uden at 'skyggen' forsvinder... ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Ser næste ud som en raækker af backlight er gået. Så er der i hvert fald kun en løsning og det er en tur på sygehuset med tv'et |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der fremgår ikke særligt meget af det billede, det er af ringe kvalitet, og overdøvet af blitz reflektion. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Har nu prøvet TV'et helt ud signal, hvorved der fremkommer en blå skærm. Også her er skyggen hen over skærmen meget tydelig.
Nu er TV'et røget en tur til reparation (mindst 4 uger ![]() Redigeret af krborup - 23-Juli-2006 kl. 08:45 |
|
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Det er jo tydeligt en fejl, og de skal vel reparere det i følge lovgivningen.
Redigeret af Bendix - 23-Juli-2006 kl. 09:57 |
|
![]() |
|
![]() |
Beklager, hvis jeg fik udtrykt mig lidt klumret. Den forhåndsmelding jeg fik i butikken var da også, at de som udgangspunkt regnede med, at det var under reklamationsretten. Og de SKAL jo kunne reparere ellers... ny skærm! Redigeret af krborup - 23-Juli-2006 kl. 10:12 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |