|
Rejse Router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
valle1299 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2012 kl. 07:28 |
Hejsa.
Jeg rejser en del, og i den forbindelse har jeg min Ipad, Iphone og min laptop med.
Men på mange hotelværsler er der kun kabel netværk, i den forbindelse søgte jeg på nettet for at finde en lille router jeg kunne tage med på farten, og faldt over denne her D-Link DAP-1350 Wireless N Pocket Router, nu har jeg mit eget trådløse WI-FI på feks mit hotelværelse.
Kim. |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du nu havde valgt Apples Airport Express (de andre modeller kan også) kunne du konfigurere den fra din iPad, iPhone og iPod.
PS. jeg ser først nu, at du også har en laptop med. Men ellers er det et godt ekstratip..-
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Der ligger også altid en Asus WL-330g i min kuffert ved siden af den bærbare. Den er ved at være lidt gammel og kan kun lave G-netværk men har reddet mange forskellige situationer for mig.
BS
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Hvormeget gav du for den og hvor har du købt den?
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |