|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KasperM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2012 kl. 17:28 |
Jeg synes jeg har læst lidt hist og her om, at Panasonics' eksklusiv aftale skulle ved at være udløbet, men har ikke kunne finde noget konkret. Er der nogen som ved om Avatar 3D snart kommer i løssalg?
Redigeret af KasperM - 02-April-2012 kl. 17:41 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ifølge en svensk side, så skulle den komme omkring sommer.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
J.Skovgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
I Tyskland skulle den ifølge Amazon.de kunne købes den 24/12-2012.
http://www.amazon.de/dp/B007QU5GXS?tag=areadvd0e |
|
::::::::
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Jeg kunne bare godt tænke mig, at den kom i extended.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
KasperM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Status: Offline Point: 99 |
Takker for svar. Det blive spændende at se hvornår den dukker op.
|
|
![]() |
|
GadgetBoy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2012 Status: Offline Point: 40 |
Nogen der ved hvornår Avatar 2 kommer?
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Ja james cameron ved det
![]() ![]() |
|
![]() |
|
colas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2012 Sted: aalborg Status: Offline Point: 23 |
avatar 3d i elgiganten når du køber tv der
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |