|
Stello da100 sig's efterfølger? |
Besvar |
Forfatter | |
benitez83
Ny bruger Oprettet: 29-Marts-2012 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-April-2012 kl. 10:48 |
Hej!!
Har læst mig frem til at d/a konverteren Stello da100 signature skulle være ret fantastisk, men desværre er udgået som salgsvare her i DK :( Jeg kunne vildt godt tænke mig at prøve den i mit setup, for at se om den passede ind, men det bliver jo ikke så nemt, når ingen forhandler den mere. Er der nogen der har kendskab til dens efterfølger, som forhåbentlig er lige så god, eller bedre, og i samme prisklasse?? |
|
Asklepios
Guld medlem Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du snakket med Rene om han kan skaffe en?
Ellers har jeg lige set en til salg på hifi4all, så prøv at søge på deres KSB side
|
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
benitez83
Funktioner
Tak(0)
|
Det er da rigtigt! fandt den lige på hifi4all til 4000 kr. Men jeg ville gerne prøve den hjemme hos mig selv først, inden jeg køber den. Så distancen fra sjælland til Århus bliver nok et problem for mig :S
Men hvem er ham Rene du nævner? |
|
Asklepios
Guld medlem Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er da forhandleren i Odense - Vassagohifi - han plejer at kunne skaffe lidt af hvert til en god pris
|
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
benitez83
Funktioner
Tak(0)
|
Oki!!
Tror det er ham jeg har mailet med i dag :D |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |