|
Nyt TV til mine forældre |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||
Noodleman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2012 Sted: København Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2012 kl. 17:08 |
||||
Hej alle
Mine forældre står og overvejer at købe nyt TV og i den forbindelse ville jeg lige høre ad herinde om I havde nogle gode forslag til hvad de skal have. De har følgende begrænsninger og krav i forbindelse med købet: 1) Budget på 5000 kr. 2) LED/LCD (Gamle mennesker der falder i søvn foran en plasmaskærm er nok ikke den bedste kombi :) ) 3) Fremtidssikret mange år frem 4) Gerne mere end et scart stik (har dog prøvet at forklare dem at jeg ikke tror det er muligt :) ) Håber I kan hjælpe :)
|
|||||
![]() |
|||||
Noodleman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2012 Sted: København Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Hov, og så må det maks være 37" :)
|
|||||
![]() |
|||||
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
||||
Et bud kunne være denne Grundig: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/32VLC6123T2/grundig-32-lcd-tv-32-vlc-6123-t2
Det er dog lidt svært at sige noget om fremtidssikringen, når det ikke fremgår hvordan de modtager TV. Denne fladskærm virker med alle Boxers kanal inkl. HD samt kabel TV udbyderne. |
|||||
![]() |
|||||
||||
De modtager deres TV-signal fra You-see :)
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||||
Ikke forstået! Min Far på 92 år har en Pana plasma på 42 tommer, og han er så lykkelig, for nu kan han se fodbolden
![]() |
|||||
![]() |
|||||
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
||||
Hehe, lav os for nemheds skyld sige at der ikke er nogle begrænsninger på type af TV. Nogle forslag?
|
|||||
![]() |
|||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
||||
Største modeltype Panasonic plasma du kan finde i den skærmstørrelse de ænsker (eller rettere nummeret større end de selv tror).
Bedøvende kong hans om man sover eller ej.
Glem det.
Se, hvor mange det kan blive til. Det første er allerede "sparet væk" idet tuneren kan DVB-C. Klaus |
|||||
![]() |
|||||
||||
I stedet for at sige hvad der kan lade sig gøre og ikke lade sig gøre kunne du måske give nogle forslag på nogle modeller der kunne være interessante? Egentlig derfor jeg oprettede tråden.
|
|||||
![]() |
|||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
||||
http://www.nbradio.dk/shop/panasonic-tx-p42ux30e-6858p.html Klaus |
|||||
![]() |
|||||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
||||
Mine forældre har lige købt dette, og det er et smart tv med mere:
|
|||||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |