recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV live afspilnings problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV live afspilnings problem

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV live afspilnings problem
    Sendt: 08-April-2012 kl. 16:38
Hej

Nu har jeg efter hånden fået lagt alle mine dvd film ind på min NAS så de kan streames til wd tv'et.
Jeg har lagt dem ind som ISO-filer.
Her er mit problem: Afspilleren kan godt afspille dem men den går ud(genstarter) nogle gange mens den afspiller. Umiddelbart virker det som om den bliver for varm.

Nogle der har en god løsning til dette problem ?
Eller måske kan nævne en anden afspiller der er bedre til at håndtere ISO-filer, evt. også en der kan håndtere BD-ISO-filer da jeg også vil have dem lagt ind bagefter.

Venlig hilsen
Stougaard
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 1414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2012 kl. 23:06
Har selv en WDTV Live gen3, hvor jeg har lagt alle ungernes tegefilm ind på en USB disk som iso, og der har jeg aldrig oplevet nogen genstart, men den bliver nu ret varm.
Min wdtv har jeg stående på højkant, men den bør jo også virke selvom en står vandret, så hvis du ikke lige frem har den pakket ind, så den ikke kan komme af med varmen, så kunne det tyde på et hardware problem.
Mvh Jesper
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 09:08
Prøv at start med at tjeck om der skulle være nogle opdateringer til din WD TV Live. Jeg har også en gen3 stående, og der har aldrig været problemer.

/ask
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 11:59
Tak for svarene.
Der var en nyere opdatering. Efter jeg har opdateret maskinen kan jeg nu ikke komme ind i Network shares, så jeg kan ikke se mine ISO-filer på min NAS, nogen der har en løsning på dette ?

Det skal siges at mit wd tv er fra i sommers og er derfor ikke den nyeste generation.

- Stougaard
Til top
jbv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2011
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Stougaard Stougaard skrev:

Tak for svarene.
Der var en nyere opdatering. Efter jeg har opdateret maskinen kan jeg nu ikke komme ind i Network shares, så jeg kan ikke se mine ISO-filer på min NAS, nogen der har en løsning på dette ?

Det skal siges at mit wd tv er fra i sommers og er derfor ikke den nyeste generation.

- Stougaard

Du skal nulstille netværket i din WD og indtaste bruger oplysning igen.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af jbv jbv skrev:

Oprindeligt skrevet af Stougaard Stougaard skrev:

Tak for svarene.

- Stougaard

Du skal nulstille netværket i din WD og indtaste bruger oplysning igen.

Hvor skal dette gøres ?
Det eneste sted hvor jeg kan nulstille noget med netværket er
Settings>System settings>Reset to factory defaults

Og det lyder ikke helt som om det er det du mener. Hvis jeg går ind i network settings er det kun "Clear login info for network share" der har noget med nulstille at gøre.. og det hjælper ikke.

Men tak for hjælpen
 - Stougaard
Til top
jbv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2011
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 14:18
"Clear login info for network share"
"Auto login for networkshare" skal være off.

Virkede for mig.
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 15:34
ellers kan du slette wd tv system mappen på din nas samtidig med at du nulstiller network info
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 15:50
Der er ikke rigtig noget der virker for mig :(
Der er ingen WD TV system mappe på min nas..

Har prøvet at lege lidt mere med det.
Under medieserver kan jeg finde både min qnap nas og min macbook pro.
Under network share kan jeg nu godt finde min macbook..
Jeg kan bare ikke finde min qnap under network share.. så det kan også være en indstilling på min nas.. men tvivler da det var da jeg opdaterede WD tv'et at den fejlede.. :(

Endnu engang tak for forslagene
 - Stougaard
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 21:24
Det er en system mappe så måske den er skjult, alt efter om du har din pc til at vise skjulte filer.

Tag hovedstrømmen fra din wd tv og lad den lave en genstart.
Genstart evt din qnap, og se om det hjælper
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 21:26
Der er intet der virker.. Rimelig irriterende at en opdatering umiddelbart har fjernet de funktioner jeg brugte..
Jeg overvejer lidt helt at skifte wd tv'et ud i håb om at få en bedre maskine der også vil kunne klare BD iso-filer.. Har kigget på Popcorn hour A-300.. Nogen der har erfaringer med denne til afspilning af dvd- og bd iso-filer fra en nas ?
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 21:32
Har du prøvet en rollback til en gammel firmware og så prøve igen og hvis det virker så opdatere firmware igen?

Her er hvad der står i wd manual angående firmware :

Network specific issues:

1. Redo Network Setup: Settings/Network Settings/Network Setup.

2. Clear your Network Shares logins: Settings/Network Settings/ “Clear login info for

Network Share.” Then re-login.

All issues:

1.

Reset your unit through the user interface: Settings/System settings/”Reset to factory

defaults” OR hard reset by momentarily pressing a pin in the “Reset” hole on the bottom

of the WD TV unit.

2. Delete the “.wd_tv” folder from your USB attached Hard Drive using a PC. Reattach

USB to the WD TV.

Redigeret af Theilo - 11-April-2012 kl. 21:41
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu