|
WD TV live afspilnings problem |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-April-2012 kl. 16:38 |
|
Hej
Nu har jeg efter hånden fået lagt alle mine dvd film ind på min NAS så de kan streames til wd tv'et. Jeg har lagt dem ind som ISO-filer. Her er mit problem: Afspilleren kan godt afspille dem men den går ud(genstarter) nogle gange mens den afspiller. Umiddelbart virker det som om den bliver for varm. Nogle der har en god løsning til dette problem ? Eller måske kan nævne en anden afspiller der er bedre til at håndtere ISO-filer, evt. også en der kan håndtere BD-ISO-filer da jeg også vil have dem lagt ind bagefter. Venlig hilsen Stougaard |
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har selv en WDTV Live gen3, hvor jeg har lagt alle ungernes tegefilm ind på en USB disk som iso, og der har jeg aldrig oplevet nogen genstart, men den bliver nu ret varm.
Min wdtv har jeg stående på højkant, men den bør jo også virke selvom en står vandret, så hvis du ikke lige frem har den pakket ind, så den ikke kan komme af med varmen, så kunne det tyde på et hardware problem. |
||
Mvh Jesper
|
||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv at start med at tjeck om der skulle være nogle opdateringer til din WD TV Live. Jeg har også en gen3 stående, og der har aldrig været problemer.
/ask |
||
Stougaard
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for svarene.
Der var en nyere opdatering. Efter jeg har opdateret maskinen kan jeg nu ikke komme ind i Network shares, så jeg kan ikke se mine ISO-filer på min NAS, nogen der har en løsning på dette ? Det skal siges at mit wd tv er fra i sommers og er derfor ikke den nyeste generation. - Stougaard |
||
jbv
Bruger Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal nulstille netværket i din WD og indtaste bruger oplysning igen. |
||
Stougaard
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor skal dette gøres ? Det eneste sted hvor jeg kan nulstille noget med netværket er Settings>System settings>Reset to factory defaults Og det lyder ikke helt som om det er det du mener. Hvis jeg går ind i network settings er det kun "Clear login info for network share" der har noget med nulstille at gøre.. og det hjælper ikke. Men tak for hjælpen - Stougaard |
||
jbv
Bruger Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
"Clear login info for network share"
"Auto login for networkshare" skal være off. Virkede for mig. |
||
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ellers kan du slette wd tv system mappen på din nas samtidig med at du nulstiller network info
|
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
Stougaard
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ikke rigtig noget der virker for mig :(
Der er ingen WD TV system mappe på min nas.. Har prøvet at lege lidt mere med det. Under medieserver kan jeg finde både min qnap nas og min macbook pro. Under network share kan jeg nu godt finde min macbook.. Jeg kan bare ikke finde min qnap under network share.. så det kan også være en indstilling på min nas.. men tvivler da det var da jeg opdaterede WD tv'et at den fejlede.. :( Endnu engang tak for forslagene - Stougaard |
||
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en system mappe så måske den er skjult, alt efter om du har din pc til at vise skjulte filer.
Tag hovedstrømmen fra din wd tv og lad den lave en genstart. Genstart evt din qnap, og se om det hjælper
|
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
Stougaard
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er intet der virker.. Rimelig irriterende at en opdatering umiddelbart har fjernet de funktioner jeg brugte..
Jeg overvejer lidt helt at skifte wd tv'et ud i håb om at få en bedre maskine der også vil kunne klare BD iso-filer.. Har kigget på Popcorn hour A-300.. Nogen der har erfaringer med denne til afspilning af dvd- og bd iso-filer fra en nas ? |
||
Theilo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet en rollback til en gammel firmware og så prøve igen og hvis det virker så opdatere firmware igen?
Her er hvad der står i wd manual angående firmware : Network specific issues: 1. Redo Network Setup: Settings/Network Settings/Network Setup. 2. Clear your Network Shares logins: Settings/Network Settings/ “Clear login info for Network Share.” Then re-login. All issues: 1. Reset your unit through the user interface: Settings/System settings/”Reset to factory defaults” OR hard reset by momentarily pressing a pin in the “Reset” hole on the bottom of the WD TV unit. 2. Delete the “.wd_tv” folder from your USB attached Hard Drive using a PC. Reattach USB to the WD TV. Redigeret af Theilo - 11-April-2012 kl. 21:41 |
||
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |