|
Software til videoredigering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2012 kl. 20:01 |
Hej alle
Jeg søger noget software som kan bruges til at redigere videomateriale på en Windows-maskine. I første omgang har jeg noget materiale fra en skiferie som jeg gerne vil strikke sammen til noget man gider kigge på og har derfor behov for at kunne kombinere videosekvenser, lave små effekter, smide lydspor på, klippe og klistre, anti-ryste materialet, klippe-klistre etc. Jeg forventer også at kunne bruge programmet fremadrettet, så det må gerne være lidt avanceret uden nødvendigvis at være fuldstændig prof - vil gerne kunne lave nogle færdige resultater uden at skulle bruge flere uger på at læse manualer og lære programmet at kende. Det vil også være rart, hvis output både kan være filer til computeren såvel som en færdig DVD eller blu-ray til afspilleren. Har I nogle forslag til programmer jeg bør kigge nærmere på? Mvh Tommy |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Windows Live Movie Maker er godt og gratis, så tag og kik på det i første omgang.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det havde jeg faktisk helt skrottet, da jeg ikke troede at det kunne de ting jeg efterspørger. Takker.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |