|
DH61AG Passer CPU køleren? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2012 kl. 22:30 |
Hejsa.
Jeg er lidt i vildrede. Mit alt inclusive onboard motherboard brændte af forleden og nu har jeg fået pengene tilbage. Jeg har derfor købt denne sag. På dette billede kan man se kortet oppe fra: Det er 4 huller rundt om CPU soklen, hvilket jeg går ud fra det er der man skal fæstne CPU køleren? Jeg har købt denne: Spørgsmålet er nu, kan den være der? På billede 2 kan vi se at lige til venstre for Soklen er der nogle komponenter der stikker op. Må den godt gå hen over det? Og kan den egentlig det og samtidig slutte tæt? Ellers syntes jeg det er noget svært at finde en køler der passer på. Jeg har en 19V brick. Er selve ampere ligegyldigt eller, skal man være opmærksom på noget der også? Kan den få for meget strøm og brænde af. Redigeret af DiscomanDK - 11-April-2012 kl. 22:35 |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad angår powerbrick må den bare ikke overstige 12A. section 2.2.3.3.
Køleren burde kunne være der. http://downloadmirror.intel.com/20068/eng/DH61AG_TechProdSpec05.pdf |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Medmindre der er noget ganske specifikt til hindre for det, udover kortslutningsstrømme, så har ovenstående principielt ingen betydning. En enhed trækker ikke mere strøm end den selv skal bruge, (altså medmindre noget er gået galt), uanset hvor meget der er til rådighed. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |