|
Strømforsyning Til DH61AG |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2012 kl. 13:40 |
Hejsa.
Jeg har købt sådan et board. Jeg har fundet en strømforsyning fra en HP bærbar der passer i stikket. Men den levere kun 18,5V Gør det mon noget? Kan der ske noget ved at sætte den til? Redigeret af DiscomanDK - 12-April-2012 kl. 13:40 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej...Aldrig for mange volts, med for lidt er det ok....Det værste der kan ske er at skidtet ikke starter... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
DH61AG fungere faktisk med en 16V PSU, jeg kom ved en fejl til at bruge en 16V PSU i stedet for min 19V. den bootede, og kørte umiddelbat fint. Det er MEGET teoretisk problematik. Mvh Gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Intel Spec siger +/- 10% 19.V vil ikke anbefale at køre udenfor .
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Okay super, det havde jeg slet ikke set.
Jeg har fået sat den til og det virker uden problemer med 18,5 Volt, hvilket jo også er indenfor en 10% afvigelse. Desuden er det fuldstændig nyt for mig at man får en CPU køler med i CPU pakken. Jeg havde mange overvejelser over, hvilken jeg mon skulle købe ud fra Proshops magre lager udvalg. Men købte en til 70 kr. og den kan jeg slet ikke hører kører.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hehe.. Det er mange år siden man fik Box versioner på markedet. Dvs. cpu og køler i samme boks, deraf navnet Box
![]() |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Pris forskelen er meget lille i nogle tilfæde. Jeg har købt en 2125, hvor jeg gav 10 kr mere inkl køler. De havde ikke flere oem modeller på lager.
![]() Til min store overaskelse, har jeg fundet ud af at følger en low noiser cpu køler med til den barebone, jeg for leveret på tirsdag. ![]() ![]() |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg har da endda oplevet op til flere gange, at box-versionen er billigere end OEM-versionen.
Hvad er det for en barebone du får leveret? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |