|
Ophænge kabelskinne |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Gizzo
Ny bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-April-2012 kl. 18:21 |
|
Hej Recordere :)
Jeg har fået hængt mit fjernsyn op på væggen, det hænger over et tv møbel hvor der kommer 6 kraftige kabler op til fjernsynet. Jeg har derfor været nødt til at købe en ret stor kabelskjuler.
Jeg har købt denne:
Med den er der nogle huller i, så man kan skrue det ordentlig fast.
Det er sådan jeg bor i en leje lejlighed, så jeg vil helst undgå at lave flere huller i væggen.
Kan man bruge noget andet end skruer? her tænker jeg noget ala dobbetklæbende tape? Eller er det ikke "holdbart" nok til at kunne holde den store aluminiumsramme?
Jeg håber i har et super godt råd, da jeg jo nok ikke er den eneste der har stået i denne situation.
på forhånd tak :) Redigeret af Gizzo - 12-April-2012 kl. 18:22 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når du skal flytte derfra, kan du vælge at spartle 3-4 huller ud, eller reparere en lang stribe tapet, som det kraftige dobbeltklæbende tape rykker med af, når du piller skinnen ned. Bor huller.......Det virker hver gang og er let at gemme væk igen. Klaus |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan få skruer til at skrue direkte i mursten uden rawlplugs, så der kun blir et lille hul. Spørg efter dem i byggemarkedet.
|
||
mVah
Bruger Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi bruger jævnt tit 3m til at hænge dem op med, når vi montere for diverse centre
|
||
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det hedder monta flex skuer. Og skal have en hul på 3,5 mm men hovedet på de skuer er de ikke best til sådan noget
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Gizzo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay.
Det lyder som om at skidtet skal skrues fast ;) det skal hænge på en gipsvæg, men mon ikke man kan få skruer der kan det samme på sådan en væg?
|
||
Silenty
Bruger Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo du kan bare gå ned i det lokale byggemarked og finde nogle gipsskruer, ingen ko på isen der.
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Gizzo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tusind tak for hjælpen, endnu engang kan man regne med jeres hjælp ;)
|
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Aah mon ikke en spunskrue i hvert hul, direkte i gipsvæggen holder den skinne på plads? De skal bare ikke drejes over. Og det kan dækkes med en fornuftig gang maling når det demonteres. Hvis det så ikke holder kan du jo overveje at montere gipsplugs.
BS
|
||
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan også godt bare bruge Gipsskuer til træ med grovgvind det skal nok holde din kabelbakke vis du ikke rykker alt på meget i den. Og skuer må ikke spænde over. Kun til.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |