|
Ny bærbar - maks. 3500kr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2012 kl. 17:54 |
Har fået stillet til opgave at finde en bærbar med min en 15" skærm der skal bruges til almindeligt brug
Internet, netbank, word etc. (ingen spil/videoredigering) Er klar over at alle nye bærbare opfylder disse basale krav - men er meget i tvivl om hvor man får mest for pengene Pris maks: 3500 kr - men gerne billigere selvfølgelig Kan se at ældre modeller kan koste mere end de nye ved et hurtigt kig på edbpriser?? (Man er vel jyde, så vil helst ikke tages (alt for meget) ved næsen Sidst jeg købte pc var en AMD Thunderbird - så det er et stykke tid siden ![]() Alle inputs er velkomne
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enten en af disse tre:
http://www.komplett.dk/k/kcp.aspx?sku=656247&sku=745070&sku=656246 Eller find en hos www.laptops.dk |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Valget faldt på den midterste af de foreslåede
Tak for input :-)
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
Velbekomme. Og jeg håber du bliver tilfreds med den.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |