|
Fjerne den automatiske lysstyrke på Vaio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2012 kl. 21:44 |
Er der mon nogen der ved hvordan man fjerner den automatiske lysstyrke på en Sony Vaio? Før var det inde i programmet "Vaio Care" man gjorde det, men nu er en ny version af Vaio Care blevet installeret og nu er jeg ikke sikker på at det er i det program det skal gøres mere.
Håber der er nogen der kan hjælpe! |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fandt ud af det. Tråden kan lukkes, hvis det findes nødvendigt.
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Intet bliver lukket, men måske du vil være så flink at fortælle, hvad du fandt ud af, hvis andre senere hen får samme problem? Klaus |
|
![]() |
|
Det er lidt kringlet og jeg er faktisk ikke 100% sikker på hvordan jeg gjorde. Så det tror jeg at jeg dropper
![]() |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |