|
3D-TV |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
AG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2012 Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2012 kl. 16:38 |
|
Hey der ude!
![]() Jeg skal til at købe et FladskærmsTV til max ca. 6000 kr. Jeg kunne godt tænke mig, at TV'et skulle kunne skiftes til 3D, når jeg skal se film. Men jeg er i tvivl om det skal være et Plasma-TV, LED-TV eller et LCD-TV? Og derudover har jeg hørt om noget, der hedder aktiv 3D og passiv 3D, hvad er bedst, og hvad er forskellen egentlig? Især når jeg bare skal have det på værelset, og når det primært skal bruges til at se en god film på. Og spille lidt Playstation3 på i ny og næ. Jeg har sat mig en lille smugle ind i det, men jeg er stadig en del på bar bund. Og hvis der er konkrete anbefalinger, er i mere end velkomne. Mange tak på forhånd:) Mvh. Ask |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
AG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2012 Status: Offline Point: 21 |
|
Mange tak Hother:)
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Skal det også kunne vise et ordentligt bilede? Hvor stort havde du tænkt dig? Klaus |
||
![]() |
||
|
Ja og jeg havde tænkt mig 40 til max 52 tommer:)
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Det kommer nok til at knibe med et godt 3Dbillede på 52" til 6000. I dit sted ville jeg gå efter noget der ligner 46" uden 3D. Klaus |
||
![]() |
||
|
Lige omkring 46" er også, hvad jeg havde tænkt, men jeg vidste ikke helt i forhold til pengene.
Men jeg er lidt stædig i forhold til det med 3D, for er meget fascineret over det, og jeg kan godt lide at se en god film i 3D.
|
||
![]() |
||
|
Så skal jeg ikke råde, for så gås der så meget på kompromis med billedkvaliteten at jeg ikke kan lide at se på det. Klaus |
||
![]() |
||
|
Okay, men det jeg er mest i tvivl om, er det med, hvad der er smartest, om det skal være plasma, lcd eller led, i forhold til det jeg skal bruge det til:)
Ask
|
||
![]() |
||
|
Mine billedreferencer vil i øjeblikket vælge plasma. Ingen LCD tv i samme prisklasser (uanset om det er med lysstofrør eller LED som baggrundsbelysning) rammer godt nok. Klaus |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Hvis du påtænker 3D brug i dagslys eller har brug for lys i rummet ved aftentide, kan aktivt 3D ikke anbefales.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |