|
Hvad lytter jeg til? App. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2012 kl. 14:05 |
Hej!
Jeg mangler en app jeg kan bruge så jeg kan finde ud af hvad jeg lytter til i f.eks. radioen? Nogle forslag til en god app? Det er til iOS.. :) |
|
|
|
![]() |
|
Scratch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Soundhound er gratis og kan det du efterspørger .
|
|
Silence is golden when you can't think of a good answer.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Ja den har jeg prøvet, men synes ikke rigtig om den app. Tak for svar :)
Fandt en app der hedder Shazam. Den er tilgengæld fed :) |
|
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Shazam er en rigtig god app til det. Og er for nylig blevet endnu hurtigere end den var. Fed app, som desværre koster mig mange penge.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Der er faktisk en app - tror dog den kun er tilgængelig på US app store - der hedder 'IntoNow' som kan det samme som Shazam, bare med film og tv-serier. Så kan man hurtigt finde ud af hvilket afsnit og sæson af en eller anden serie, man lige har fanget på TV.
![]() |
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Shazam er faktisk også begyndt, at kunne finde film og serier. ![]() De har så for nylig fået en rød udgave, og den kan jeg ikke finde forskel på den, og den gamle udgave som jeg har.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Ha ha flemming. Er den dyr fordi du kommer til at købe alle sangene?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ja netop. Det er tit jeg sidder et eller andet sted, og så kommer der lige en sang. På med shazam, og så bliver den lige købt. Det kunne man jo ikke førhen. Men det er nu fedt nok.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Okay, jeg har godt nok lagt mærke til der er et link til iTunes, så man kommer direkte ind og kan købe sangen. Det er en fed detalje :P
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |