|
Kan YouSee ikke lide FC Barcelona ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2012 kl. 21:13 |
Så er der CL semifinale, og sidst gik det jo ikke så godt for YouSee.
Her til aften hakker lyden helt vildt Er det YouSee, eller hos Viasat fejlen ligger ??
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er hos Yousee (sådan er det også hos mig). For på Viasat parabol er der ingenting (hos naboen) Jeg opsiger mit kabel TV i morgen, Nok er NOK.
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Så bliv den sku 1-0!! Men hvorfor yousee hvorfor? Kan det være så svært
![]() |
|
![]() |
|
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Det sker måske i den proces hvor de ripper signalet. Min nabo og jeg har begge VT30 40 tommer. Og begge står på profesionel1. Men syntes at hans tv3HD står skarpere end inde hos mig på Yousee tv3HD.
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2123 |
Der var også lydproblemer på Stofa i starten af kampen ![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
jeg sad og undrede mig over det samme (også yousee) - jeg tror problemet lå hos viasat, da lyden lige pludselige skiftede fra 5.1 til 2.0
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |