|
Nybegynder, Projekter + Lærred |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kknudsen77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2012 kl. 07:50 |
Hej Alle
jeg har brug for hjælp, har fået overtalt konen til en projektor istedet for et nyt tv ![]() Budgettet ligger på omkring de 12k, og skal bruges primært til film (HD 3D) Jeg har kigget på dette lærred, er det godt nok http://www.cinema-shop.dk/screenlux-mot169106-p-1463.html, og hvad er forskellen på LCD, DLP og LED? ser ikke mange der omtaler LED projektor herinde. MVH den komplet forvirret Knudsen
![]() |
|
![]() |
|
kknudsen77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hov, glemte det vigtigste, hvilken projektor???
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige selv været igennem samme mølle og valget faldt tilsidst på en Epson TW5900 lillebror'en til TW6000. Jeg synes ikke selv at der er den store forskel på DLP og LCD, så havde også BenQ W1200 med i slutspillet, men den passede ikke ind i min installation i en forholdsvis lavloftet kælder.
Jeg har selv lavet mit lærrede, men det er også et fastrammet lærrede. Det kostede mig 500Kr for et 108" og jeg er fint tilfreds :-) Jeg brugte bagsiden af en voksdug og den kostede 75 Kr for 2,5 meter. Mange siger at man bliver træt af kun at have en projektor og ikke noget TV. Men det har jeg ikke selv nogen erfaring med. MVH Jimmi Ps. I odense har de både av-connection og HI-Klubben så der kan du se både DLP og LCP projektore.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |