|
AV-Forums test af Pana 47WT50 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2012 kl. 13:58 |
||
Så har AV-forum anmeldt Panasonic TX-L47WT50
![]() http://www.avforums.com/reviews/Panasonic-WT50-TX-L42WT50B-47WT50B-55WT50B-Flagship-3D-LED-LCD-TV-Review_293/Review.html Redigeret af Hother - 26-April-2012 kl. 14:02 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Flot ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Sted: Frederiksberg C Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hmm, bliver vist nødt til at vente på en anmeldelse af es8005, for anmeldelsen af Pana'en overbeviste mig ikke!
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
||
ok det var hvad jeg havde ventet, havde også kigget på lg eller samsung. hvis det er led man skal have
så de har ikke løst problemet med ips og sortniveau. ps Horther skal du ikke lige have skiftet den ordre ![]() |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2823 |
||
hvorfor skulle hans mening om tv'et ændre sig på grund af en anmeldelse? |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
||
fordi du ikke kan bedømme et tv i en buik og av forrum ved hvad de snakker omdet er valg horther selv træffter, men have ikke købt den i hverfald
|
|||
![]() |
|||
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
||
Det er da heller ikke denne Hother har købt. Det her er jo LCD modellen
|
|||
En masse udstyr :-)
|
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2823 |
||
LED betyder blot at belysningen er fra LED, det er stadig et LCD tv. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
||
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 14:29 |
|||
![]() |
|||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
||
ØV! Afventer dog flere tests, men er tilsyneladende ikke Panasonic jeg skal have en model fra alligevel i år
![]() |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4676 |
||
Det lyder meget som mine oplevelser med DT50 modellen. På papiret kan jeg heller ikke lige se, hvad der skulle gøre WT50 markant anderledes end DT50.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
||
Det ved jeg da godt. Jeg mente at Hother har bestilt Plasma modellen, ikke LCD (LED) Der er altså forskel på VT50 og WT50.
Redigeret af Karin - 27-April-2012 kl. 14:31 |
|||
En masse udstyr :-)
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
||
Hother har jo skiftet mening, og bestilt et WT50 i stedet for.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |