|
Cisco EPC3925 og USB harddisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sherman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2012 kl. 18:53 |
Hejsa
Desværre er mit gamle Motorola SBV5120 modem gået i stykker. Sammen med mit Airport Extreme havde jeg et ret velfungerende netværk. Med en USB harddisk sat i Airporten. Nu har jeg fået et Cisco epc3925 - det er sat op og alt fungerer fint. Men hvad med harddisken? Der er en USB port i epc3925`en, men jeg kan ikke se hvordan man konfigurere porten. I produktforklaringen står der "Bruges ikke med Dansk kabel TV" - men det kan man vel omgås - eller hvad? En anden mulighed er måske også at disable det trådløse net og koble min Airport Extreme til epc3925`eren og så bruge dens usb port som jeg har gjort før. Men når nu der er en usb port i epc`en burde den jo kunne bruges. Hvad siger de kloge? |
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er korrekt, at du ikke kan bruge USB porten.
Du kan derimod, sætte dit modem til at køre i bridge mode (under administation) - så deaktiverer du router delen, og du kan sætte din airport til. Så har du samme setup som før...
|
|
![]() |
|
Molle7100 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2011 Sted: 1 Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv lige modtaget Denne model som Router men vi skal have den i andet lokale end ledningerne er skudt i så derfor går der et kabel op over loftet og ned . Så kunne jeg bruge stikket til at spille med selvom den ikke er ret lang så derfor har vi købt en D-Link Dir 655 så Dansk Kabel Tv gør den EPC3925 til Modem istedet for alt i en? Er dette en god ide og er Dir 655 bedre end 3925? . Kunne ikke rigtig finde ud af om den var det har søgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |