|
Lyd ved streaming ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2012 kl. 14:04 |
Hej Jeg vil prøve det her streaming tjeneste fra Lovefilm og generelt vise videos fra fx youtube på TV'et
Jeg har kun VGA udgang fra min PC som jeg kører til VGA indgang på TV. Dvs ingen lyd. Jeg har derfor lige købe et kabel som jeg sætter i PC'ens lille "hul" til høretelefoner. Altså audio ud af PC Den anden ende af kablet (til TV'et) har et rødt og et hvidt stik til audioindgangen på TV'et MEN der kommer ingen lyd. Billedet spiller men lyden er der ikke. Hvis jeg så fx stiller tv'et på HDMI så forsvinder billeder naturligvis, men så er lyden der, så der er hul igennem. Hmm What to do? Hvordan får jeg lyd og billede samtidigt? |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis dit tv afslipper lyden fra audioindgangen når kanalvælgeren står på hdmi, så må du kigge i tv'ets manual hvordan du får det til at afspille lyden når kanalvælgeren står på vga.
Alternativt kan du køre lyden fra din pc gennem dit anlæg, så det ikke er tv'et der står for lyden. Alternativ 2, brug 300 kr på et grafikkort med hdmi udgang og kør hdmi over til tv'et. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |