|
Sonos update |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2012 kl. 16:03 |
Hej alle har idag været i hifiklubben og købt en play 5 og en bridge.
Jeg har sat bridgen til min router (netgear) Nettet virker og jeg har installeret cd'en der fulgte med, men her stopper det så også. Jeg når til et sted hvor der står, der er nogle sonos komponenter der skal opdateres. Jeg trykker så på opdater og den sig følgende: Der opstod et problem ved søgning efter opdateringer (1101) Kontroller din internetforbindelse og prøv igen. Hmm Hvad fanden sker der? Har snakket med yousee og netforbindelsen virker upåklagligt. Håber virkerlig at der er en der kan hjælpe, da det er super surt at det ikke virker. På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det pc udgaven du er i gang med at installere? Du skal mindst køre XP sp3.
Afinstaller og hent version 3.7 direkte hos Sonos. J |
|
![]() |
|
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
Nej det er mac
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Sorry, MAC kan jeg ikke hjælpe med.....
J |
|
![]() |
|
Øv
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Her er linket til support og forum mm:
Håber du kan finde noget hjælp der. Når der er opdateringer, bliver både programmet og enhederne opdateret. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Jeg har også oplevet at mit sonos sytem pludselig siger der er opdatering men den kan ikke finde nogen. Så tager jeg strømmen til både sonos og router (hfi afbryder..) og så er der ingen opdatering og det virker :-)
Hvis installeringen på mac´n blev gennemført vil jeg anbefale dig denne metode :-) Ellers kan du prøve at nulstille netkortet i play5. Prøv at finde det på sonos hjemmeside... men mener det er noget med: ud med strømledningen og vol + og mute knap holdes nede imens strømmen igen tilsluttes. Hold knapper nede indtil dioden bliver orange og slip så og lad den blinker færdig til den blinker hvidt. Nu skal du så tilføje zonen igen....
Redigeret af Mr. Claude - 29-April-2012 kl. 12:08 |
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Drop cd'en der følger med. Den er sikkert forældet. Download software fra Sonos hjemmesiden. Det plejer at virke.
Prøv evt. At sætte din play5 til ethernet i stedet for din bridge, og se om ikke den vil installere. Hvis det går godt kan du resette din bridge og sætte den til kabel i stedet for play5. Lad blot play5 være tændt, og gentag proceduren med at finde enheder. Din bridge kommer sikkert ikke til at køre førend du resetter den. Det er ikke et Mac problem. Jeg har også set lignende på et win serup. Det skal nok komme til at virke ![]() |
|
![]() |
|
Det skal lige siges at min imac ikke har problemer med at finde bridgen og play 5'eren
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Hvad benytter du af styresystem ?
|
|
![]() |
|
Lion
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Download softwaren fra Sonos hjemmesiden. Jeg kører selv Sonos på MacBook, MacBook Air, iMac, iPad og iPhone.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |