recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Entry level Onkyo med video konvertering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Entry level Onkyo med video konvertering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Entry level Onkyo med video konvertering
    Sendt: 29-April-2012 kl. 11:27
Synes ikke rigtigt, ud fra tech details på site, at jeg kan finde nogen entry level Onkyo receivere der understøtter video konvertering.

Det som er kravet er at den kan tage HDMI inputs og konvertere disse til Component (TV har ikke HDMI indgange). Dette kan de dyre nemlig, men jeg søger den billigste 5.1 receiver der kan dette til min bror.

Er der nogen der har viden om hvilke der understøtter dette?
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 11:54
Selv om jeg ikke er meget for det kunne en Pioneer være en mulighed. Men der synes jeg heller ikke det fremgår om de kan konvertere video eller ej.
Det her virker som en billig mulighed; http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=652088
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 12:09
Til syneladende kan man slet ikke konvertere HDMI. Dette skyldes måske HDCP krav da man på denne måde ville kunne lave kopier. Crap, så er vi ude i et nyt TV
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu