recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer til CM8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer til CM8

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Supertommi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2012
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supertommi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer til CM8
    Sendt: 18-April-2012 kl. 17:37
Jeg har et sæt CM8 trukket af en NAD C275BEE koblet på en Denon AVR- 2310. Jeg er rigtig glad for mit setup, men vil gerne have lidt mere bund i lyden.

Desværre er pengene ikke så store pt. Så jeg leder efter en billig løsning som samtidig kan være fornuftig i et halv til et helt års tid. Rummet det hele kommer til at stå i er en stue på cirka 35 kvadratmeter.
Jeg vil rigtig gerne have, at subwooferen er god til musik også. Der vil selvfølgelig være nogle kompromiser når jeg ikke er villig til at smide over 6.000 kr pt(Det gør heller ik' noget den koster det halve).

Men eftersom der sidder en masse, som kender til en masse, regner jeg også med, at der er én som har et godt bud på en fornuftig sub.

Jeg er meget villig til at købe brugt, men ikke til at strække budgettet længere.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 18:10
Hvis sammenhæng i design er et parameter, så er prisen for matchende sub ca. 8500 kr. Jeg ville da hellere vente, og så få den bedste løsning til CM8, i dette tilfælde B&W ASW 10CM.

Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 22:40

Hvis den godt må koste det halve, har Hi-Fi Klubben i Kolding en B&W ASW608 subwoofer til kr. 2.799,-. Læs evt. om den på deres hjemmeside på "Tilbudstorvet".

Om den kan gøre sig bemærket i et CM8 setup, skal jeg ikke kunne sige. Jeg har endnu til gode at investere i en sub.

Mvh. Jørgensen

Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 22:45
Jeg havde købt den brugte asw800 der er på dba. Har selv haft efterfølgeren og den sparker røv!
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 23:41
Fik du købt en sub? Jeg har selv xtz til mine cm9, den gør sig rigtig godt til prisen, jeg ved ikke, hvordan gør sig til musik, jeg har kun brugt den til film :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu