|
XBMC ISO filer og PowerDVD - hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2012 kl. 01:00 |
Hej
Nu har jeg i flere dage forsøgt at få en PC til at køre med XBMC, Virtual CloneDrive, BD ISO filer og PowerDVD som ekstern afspiller uden held. Er der nogen derude i det ganske danske land som har såden en fungerende løsning. Grunden til at jeg gerne vil have det til at virke er at jeg med nogle film oplever behovet for at kunne tilgå menuerne og at jeg har et håb om at kunne afvikle 3D film fra PC'en. Det er også meningen at jeg skal lave mig en rigtig HTPC når jeg har fået det bagved liggende software til at virke på min PC. Jeg har en (simpel) playercorefactory fil liggende i "userdata" og den ser således ud <playercorefactory> <players> <player video="true" audio="true" type="ExternalPlayer" name="PowerDVD"> <filename>C:\Program Files(x86)\CyberLink\PowerDVD12\PDVDLaunchPolicy.exe"</filename> <args>"{1}" /fullscreen /close</args> <hidexbmc>true</hidexbmc> <hideconsole>false</hideconsole> <warpcursor>none</warpcursor> </player> </players> <rules action="prepend"> <rule player="PowerDVD" filename="iso" /></rule> </rules> </playercorefactory> Jeg har installeret Virtual CloneDrive som fungerer fint hvis jeg bare mounter en iso fil fra stifinder. Problemet her og nu er, at alle iso filerne bliver afspillet af XBMC. Er der noget jeg mangler at installere til XBMC? Hvordan får jeg XBMC til at mounte iso'en og starte PowerDVD op? ![]() Håber I kan hjælpe. Redigeret af bomndk - 01-Maj-2012 kl. 10:32 |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Check dette link, det hjalp mig.
|
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej h8red
Jeg har læst det meste af den - men det kan være at jeg skal prøve igen. |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |