|
Pladespiller? Brugt nyt ? hvilken ? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
angellus
Ny bruger Oprettet: 27-December-2011 Sted: Horsens Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Maj-2012 kl. 22:11 |
Hejsa
Der må være nogle hårde banditter til LP/pladespillere herinde, for jeg er da godt nok blank på det område. Krav: Skal være pæn Helst alu look (sort kan os gå), max:2-3000 kr, reservedele skal være tilgængelig (pickup). Må gerne være brugt. Udstyr: Primare Spa21, System audio 1750 Ria. er ikke indregnet. kun pladespilleren. Ja jeg ved godt budgetet er lavt sat, men er ikke sikker på at det er mig.. men det skal stdigvæk været iorden :) Nogen der kan hjælpe lidt? Hvad skal jeg gå efter? hvilke mærker modeller ? mvh Ozan Yücelbas |
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har gode erfaringer med Rega, men synes også rigtig godt om Project.
|
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dette er en god begynder pladespiller:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/pladespiller/argon_tt-1-v2_pladespiller_sort.htm |
|
angellus
Funktioner
Tak(0)
|
Har luret lidt på den. Ser fin ud. det eneste problem er bare at man skal løfte tallerken ved 33/45 omdr/mn.
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ville købe en ny rega rp3 med den billige blå pickup..... Bliver du glad for den så okan du opgradere med den gule exact pickup senere og en ny psu....
Du får ikke bedre end den rega for pengene, det er et lækkert stykke håndværk... Står et par stykker i hifiklubben holstebro |
|
angellus
Funktioner
Tak(0)
|
Må lige lure på Rega
Hva med thorens ? dur det ? |
|
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brugt ville jeg kigge på f.eks. Thorens, Luxman, Rega og Technics SL12xx.Du vil får meget mere for penge brugt, som altid, men jeg vil som udgangspunkt indregne udgidt til ny PU, uanagtet hvad sælger siger om standen.
|
|
angellus
Funktioner
Tak(0)
|
Okay.. PU nåle kan jeg skaffe til fornuftige penge igennem arbejdet. Så det burde ikke være et problem. De mærker du har nævnt. er der nogle modeller der er bedre end andre? Har lige luret lidt på en Rotel Rp500, designet tiltaler faktisk en hel del. Og ja designet spiller jo ikke musikken, men mere den langhårede Redigeret af angellus - 03-Maj-2012 kl. 11:45 |
|
Irenicus
Funktioner
Tak(0)
|
Kan ikke finde så meget om den på google, andet end at den kan være svær at skaffe dele til. Det er ikke noget problem med de mere udbredte mærker.
|
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Markedet må FLYDE i Rega P3 og hvad den ellers har heddet igennem tiden med tallet "3" Er jo solgt første gang for mere end 30 år siden.... Den er nærmest umulig at slå ihjel, og skal bare have en ny rem til 200kr og ny pick up, så kører den :) Og den er da flot.
|
|
angellus
Funktioner
Tak(0)
|
Tror det bliver sådan en Rega eller en project
Takker for svarene.. indtil nu :) Hva med nåle? synes det er en jungle! |
|
Irenicus
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det bliver en Rega (ved ikke om Project har samme udfordring) så er Rega's egene PU'er oplagte, da du ikke kan indstille VTA på deres arme, men i stedet skal bruge spacere eller kreative løsninger.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |