|
Nyt LED tv til sommerens SPORT |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
DanielHarald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2012 kl. 19:07 |
|
slettet..
Redigeret af DanielHarald - 04-Maj-2012 kl. 07:20 |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har et ældre Sony LCD og det klarer også bevægelser rigtig godt og det er netop det jeg er mest følsom overfor - har også haft et plasma, men der var både hakken og slør - farverne var lidt bedre på plasma'et - overvejer selv om jeg skal købe et tv i år, men nu må vi se om om der er et uden alt for mange unoder og er egentlig ligeglad med om det LCD LED eller Plasma bare det ikke hakker
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvad er det for et plasma der hakker? Det må være galt med indstillingerne. Plasma har jo en hurtigere opdateringshastighed end LCD/LED, så det ER bedre til sport.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
|
Det er ikke panelerne det er galt med på moderne tv, men matematikken bag - uanset paneltype. Klaus |
||
![]() |
||
DanielHarald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 39 |
|
slettet
||
![]() |
||
|
slettet
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Jeg har set et panasonic, pioneer og et samsung plasma og de hakkede allesammen ved panorering og bevægelse - kan være mine øjne ikke er gode venner med plasma hvad angår slør og panoreringer men ikke destro mindre forholder det sig sådan
![]() |
||
![]() |
||
|
slettet
Redigeret af DanielHarald - 04-Maj-2012 kl. 07:21 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Er selv gået fra Plasma til LED/LCD nu her og fortryder det ikke det mindste. Før skulle jeg rulle gardinerne ned hvis det skulle være en nogenlunde tv oplevelse i dags timerne, da vi har solen lige ind i stuen fra formiddag til sidst på eftermiddagen. Det er ikke nødvendigt længere i samme omfang = mindre brok fra Fruen når nu Tour de France starter. Billedet synes jeg så også er en del skarpere på LED/LCD end plasmaen.
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
|
slettet
Redigeret af DanielHarald - 04-Maj-2012 kl. 07:21 |
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Du er vel ikke "tvunget"? ![]() |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |