recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt LED tv til sommerens SPORT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt LED tv til sommerens SPORT

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
DanielHarald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielHarald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt LED tv til sommerens SPORT
    Sendt: 02-Maj-2012 kl. 19:07
slettet..

Redigeret af DanielHarald - 04-Maj-2012 kl. 07:20
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 19:37
Jeg har et ældre Sony LCD og det klarer også bevægelser rigtig godt og det er netop det jeg er mest følsom overfor - har også haft et plasma, men der var både hakken og slør - farverne var lidt bedre på plasma'et - overvejer selv om jeg skal købe et tv i år, men nu må vi se om om der er et uden alt for mange unoder og er egentlig ligeglad med om det LCD LED eller Plasma bare det ikke hakker Big smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 19:55
Hvad er det for et plasma der hakker? Det må være galt med indstillingerne. Plasma har jo en hurtigere opdateringshastighed end LCD/LED, så det ER bedre til sport.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvad er det for et plasma der hakker? Det må være galt med indstillingerne. Plasma har jo en hurtigere opdateringshastighed end LCD/LED, så det ER bedre til sport.

Det er ikke panelerne det er galt med på moderne tv, men matematikken bag - uanset paneltype.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielHarald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 20:04
slettet

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielHarald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 20:07
slettet

Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 21:36

Jeg har set et panasonic, pioneer og et samsung plasma og de hakkede allesammen ved panorering og bevægelse - kan være mine øjne ikke er gode venner med plasma hvad angår slør og panoreringer men ikke destro mindre forholder det sig sådan Ouch - så kan også være jeg bare skal vente til oled kommer ned i ordentlig pris for tror ikke jeg bliver 100 tilfreds hverken med plasma eller LED LCD - jeg har blot affundet mig med min Sony LCD da den som sagt er rigtig god til bevægelser og panoreringer i forhold til så meget andet jeg har set.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielHarald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 21:40
slettet

Redigeret af DanielHarald - 04-Maj-2012 kl. 07:21
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Jeg har set et panasonic, pioneer og et samsung plasma og de hakkede allesammen ved panorering og bevægelse - kan være mine øjne ikke er gode venner med plasma hvad angår slør og panoreringer men ikke destro mindre forholder det sig sådan Ouch - så kan også være jeg bare skal vente til oled kommer ned i ordentlig pris for tror ikke jeg bliver 100 tilfreds hverken med plasma eller LED LCD - jeg har blot affundet mig med min Sony LCD da den som sagt er rigtig god til bevægelser og panoreringer i forhold til så meget andet jeg har set.
Ok, jeg er med på at ting går ud af focus ved bevægelse, men det gør de uanset teknologi. Men hakkeri - nej det er jeg ikke med på.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 08:17
Er selv gået fra Plasma til LED/LCD nu her og fortryder det ikke det mindste. Før skulle jeg rulle gardinerne ned hvis det skulle være en nogenlunde tv oplevelse i dags timerne, da vi har solen lige ind i stuen fra formiddag til sidst på eftermiddagen. Det er ikke nødvendigt længere i samme omfang = mindre brok fra Fruen når nu Tour de France starter. Billedet synes jeg så også er en del skarpere på LED/LCD end plasmaen.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielHarald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 08:23
slettet

Redigeret af DanielHarald - 04-Maj-2012 kl. 07:21
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af DanielHarald DanielHarald skrev:

Lige netop... Det med lyset har virkelig også været et problem herhjemme mht plasma...

Glæder mig til at få fingre i et LED tv nu. Og som sagt er jeg virkelig brændt varm på sidste års model fra Sony (KDL40HX723).. Det største problem ved at skulle have tv igen er bare, at jeg er tvunget til, at skulle være kunne hos Yousee igen... Dead

Du er vel ikke "tvunget"? LOL Boxer og stue antenne kan jo også klare det.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu