|
Tænker om Projektor |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Flatcurve ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2012 kl. 20:19 |
Hejsa Alle sammen,
Går med tanker omkring at prøve et projektor eventyr..... Har aldrig før haft en, så har lige et par spørgsmål. Har kigget på denne: http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=8574182&ref=section Skal bruge den til lidt PC, mest PS 3game og lidt film. Findes der bedre alternativer i denne klasse, eller er det en umærket start? Der bliver 3 meter til lærredet, og bliver et sted mellem 1.80 og 2 meter. Håber på lidt feed-back ![]() Mvh
|
|
![]() |
|
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil det ikke være dejligere med en FULL HD projektor?
|
|
![]() |
|
Flatcurve ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
Jo, helt sikker men er ikke rigtig faldet over nogle til 5000,-
Er spild? Er det bedre at købe et mindre tv, der er fuld HD? Skal lige sige, jeg har et dedikeret rum til det. |
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Hvis du har det olay med dlp kam du få en benq w1060 til 5500 kr i elgiganten.
Jvis du har et dedikeret rum som du kan mørklægge skal du nok blive super glad for det også selvom du køber en 720p projektor. Husk også lige at kigge på projectorcentral.com om hvor stort et billede du kan få med de forskellige projektore med 3 meters afstand. |
|
![]() |
|
Okay, er det et bedre køb?
Jeg kigger på den. Tak for forslaget |
|
![]() |
|
Har lige linket her:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/projektor/W1060/benq-projektor-w1060?scid=9084
Virker som et super fedt tilbud, den skal helt sikker ses på. Er meget mere tændt på den.
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Du kan se DLP projektore i action i HIFI klubben. Der er nogen som ser Regnbue effekter på dem, men det er aldrig noget som jeg har oplevet.
MVH Jimmi
|
|
![]() |
|
Hej,
Har kigget på en del projektor uden dog at skulle købe dem. Der har jeg aldrig oplevet denne effekt ![]() mvh
|
|
![]() |
|
KræsenKoala13 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2012 Sted: København Status: Offline Point: 9 |
Altså nu ligger jeg inde med en Benq mw811st projektor, Har desværre ikke nogle af stikkene fordi jeg lige er flyttet og vi har glemt en masse men du må da sige til hvis den interesserer, købt for 4 måneder siden for 8000-'. Med manglende stik er der nok et kraftigt nedslag men hvis du er interesseret må du sige til :)
|
|
![]() |
|
KræsenKoala13 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2012 Sted: København Status: Offline Point: 9 |
Den er absolut som ny og så den sidst i aktion for 6 dage siden til en filmaften hos en af mine venner, skal nok kigge efter kviteringen men har vitterligt ingen idé om hvor den er henne :)
|
|
![]() |
|
Kvitteringen* ^^
|
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
KræsenKoala, nu er det ikke for at lege politibetjent, men salg er ikke tilladt i forum.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |