recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Frække tubes på TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Frække tubes på TV?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
minmax Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Maj-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Frække tubes på TV?
    Sendt: 04-Maj-2012 kl. 22:56
Hejsa,

Jeg er ganske blank mht. de ny faciliteter i TV, men konen og jeg overvejer endeligt at skifte vores gamle 32" analoge TV ud med et digitalt 40".

3D har ingen interesse, og umiddelbart har vi rigeligt med internet på bærbare, tablets og telefoner, men hvis man kan bruge de frække tubes som f.eks. youjizz direkte på TV, var det måske ikke så dumt endda til at højne stemningen lidt. Virker dette med alle SMART tv, eller skal vi være opmærksomme på noget specielt?

Derudover, hvad er fordelen så især ved at have internet / SMART på sit TV i forhold til "bare" at have det på tablets og bærbare? Er det primært forskellige muligheder for at se film via nettet? Det gør vi ikke pt overhovedet, men vi kan vel stadig lære noget nyt, selvom vi er blevet lidt grå på toppen (ok, jeg er).
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 23:46
Du skal kun passe på ikke at gøre konen blind på det ene øje..
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 01:59
Fin kone du har fundet dig der!

De sider kører jo flash så vidt jeg lige ved! Og det ville kræve et TV med browser og understøttelse af flash. Der er med garanti ingen officielle apps til det ;)
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 09:55
Browseren i Panasonic VT50 understøtter flash. Ved ikke om de mindre modeller uden dualcore gør det, men det må man kunne finde ud af :)

Om de så kan køre videoerne tilfredsstillende ved jeg ikke. Men kan da tjekke når jeg engang modtager mit ;)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 10:12
Kan fortælle at mit Sony ikke kan, undersøgte det efter at have set denne tråd
Til top
adamsen1986 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2012
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér adamsen1986 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 10:29
Youjizz virker fint på min samsung tv. Det er et ue-d8005
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 10:47

Og med et slag steg salget af Samsung i Danmark med 50%... Samsungs marketing-afdeling er lamslåede. Så nemt kan det gøres Cool

Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 16:38
@Rolf:
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 18:56
så kan smart tv da bruges til noget
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Og med et slag steg salget af Samsung i Danmark med 50%... Samsungs marketing-afdeling er lamslåede. Så nemt kan det gøres Cool

Hvis vi lige undtager de billigste Prosonic/Lumatron ect/ fjernsyn så sælges der ca 5 Samsung fjernsyn hver gang der sælges 10 fjernsyn..! her i landet.
mvh Infinity
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 20:57

og så kan salget ikke stige 50%?

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Hvis vi lige undtager de billigste Prosonic/Lumatron ect/ fjernsyn så sælges der ca 5 Samsung fjernsyn hver gang der sælges 10 fjernsyn..! her i landet.

Tænk på alle de stakler der køber tv efter tykkelsen på skærmen og ikke det billede de ser.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu