|
Frække tubes på TV? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
minmax ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2012 kl. 22:56 |
Hejsa,
Jeg er ganske blank mht. de ny faciliteter i TV, men konen og jeg overvejer endeligt at skifte vores gamle 32" analoge TV ud med et digitalt 40". 3D har ingen interesse, og umiddelbart har vi rigeligt med internet på bærbare, tablets og telefoner, men hvis man kan bruge de frække tubes som f.eks. youjizz direkte på TV, var det måske ikke så dumt endda til at højne stemningen lidt. Virker dette med alle SMART tv, eller skal vi være opmærksomme på noget specielt? Derudover, hvad er fordelen så især ved at have internet / SMART på sit TV i forhold til "bare" at have det på tablets og bærbare? Er det primært forskellige muligheder for at se film via nettet? Det gør vi ikke pt overhovedet, men vi kan vel stadig lære noget nyt, selvom vi er blevet lidt grå på toppen (ok, jeg er). |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal kun passe på ikke at gøre konen blind på det ene øje..
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Fin kone du har fundet dig der!
De sider kører jo flash så vidt jeg lige ved! Og det ville kræve et TV med browser og understøttelse af flash. Der er med garanti ingen officielle apps til det ;)
|
|
![]() |
|
inside ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Browseren i Panasonic VT50 understøtter flash. Ved ikke om de mindre modeller uden dualcore gør det, men det må man kunne finde ud af :)
Om de så kan køre videoerne tilfredsstillende ved jeg ikke. Men kan da tjekke når jeg engang modtager mit ;) |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Kan fortælle at mit Sony ikke kan, undersøgte det efter at have set denne tråd
|
|
![]() |
|
adamsen1986 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 97 |
Youjizz virker fint på min samsung tv. Det er et ue-d8005
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Og med et slag steg salget af Samsung i Danmark med 50%... Samsungs marketing-afdeling er lamslåede. Så nemt kan det gøres |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
@Rolf:
![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
så kan smart tv da bruges til noget
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
og så kan salget ikke stige 50%? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Tænk på alle de stakler der køber tv efter tykkelsen på skærmen og ikke det billede de ser. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |