recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Klar til 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klar til 3D

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Klar til 3D
    Sendt: 02-Maj-2012 kl. 19:23

Så bliver jeg snart lukket ud i friheden igen, efter 6 travle måneder på arbejdet Thumbs Up

Jeg var i Horsens og se The Avengers i Level 7 3D i mandags, og jeg er personligt blevet overbevist om det 3D nu.

Jeg har kun set det i biffen nogle gange, og så på nogle plasma TV. Jeg overvejer dog at skifte min projekter til en 3D model. Er der nogen der har erfaring fra deres eget system som kan svare på, hvor godt 3D billedet er på en sådan hjemmebioprojekter? Kan en PS3 afspille 3D i 1080P, eller skal der en ny afspiller til?

Mit lokale kan mørklægges 112 procent når jeg skal se film.

På forhånd tak for hjælpen.

Redigeret af Iron Man - 02-Maj-2012 kl. 19:24
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 20:57
Jeg talte lige med en i dag som netop har købt en Optoma HD33 og siger at 3D virker helt kanon, og er ligeså fedt som i biffen. Den projekter koster jo kun 11 tkr., så det er jo ikke noget stort sats at prøve sådan en.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 21:27
Prøv noget andet en et mærke fra HFK - prøv en Epson TW6000..
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Hvad har det med sagen at gøre?
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 22:07
jeg har ikke den store erfaring med projektorer, men er nysgerrig. Jeg synes jeg har læst meget godt om BenQ i prislejet 10-15.000.
Om en projektor er købt i HFK gør den vel hverken værre eller bedre? De sælger da en række ganske udmærkede produkter, at de så er lidt udskældte, fordi de er en slags mellemting mellem en "rigtig" hifi butik og en stor elektronikkæde er da en helt anden diskussion. Det er bare dér de fleste ikke nørder bliver introduceret til hifi.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af Brasch Brasch skrev:

jeg har ikke den store erfaring med projektorer, men er nysgerrig. Jeg synes jeg har læst meget godt om BenQ i prislejet 10-15.000.
Jeg kender desværre nogle stykker som har haft bøvl mere deres BenQ. Min egen Optoma HD80 har nu kørt i 5 år uden at slå en prut forkert, så det vil jeg ikke være bange for at købe igen. Men det var nu heller ikke det tråden skulle handle om, jeg vil bare gerne høre om folks erfaringer med 3D billedet fra en projekter.

Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 00:22
Jeg har været til demo nogle gange på jvc projektorene i 3D og deres større modeller var vildt fede:)

Har man kassen er Ronco fuldstændigt sindssygt flot i kvaliteten!

Kører du stadig Nad og b&w?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Fordi du har en hjemmebio med HFK-udstyr og at du igen vil købe et mærke som hovedsagelig forhandles af HFK.

Epson er altså virkelig konge når det er billede kontra pris.
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 10:39

Fordi du har en hjemmebio med HFK-udstyr og at du igen vil købe et mærke som hovedsagelig forhandles af HFK.

Det er sjovt at se en tråd der kører omkring forhandlernes død og kunder der ikke er loyale mod den forhandler der giver dem en god service.. Men når folk er glade for hifi klubben er det helt forkert og snævertsynethed:)

Det kunne tænkes at hifi klubben har succes fordi de har valgt nogle gode produkter og har en god service?

Nok om det!

Hvis du intet problem har med regnbuer havde jeg holdt mig til en dlp projektor fra eks optoma. Deres hd82 så jeg for lang tid siden og det var et fantastisk billede, og næsten ingen regnbuer.

Ellers havde jeg kigget efter jvc.. De leverer en fantatisk kontrast!
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Jeg har været til demo nogle gange på jvc projektorene i 3D og deres større modeller var vildt fede:)

Har man kassen er Ronco fuldstændigt sindssygt flot i kvaliteten!

Kører du stadig Nad og b&w?
Jeg har også hørt, at 3D billedet skulle være godt på sådan en JVC projektor. Jeg vil dog ikke umiddelbart smide så mange penge efter det nu. Jeg skal selv prøve, at se noget 3D på en projekter i morgen, så det ser jeg frem til.

Jeg har stadig mit NAD og B&W. Højttalerne bliver kun skiftet til nogle større 800 serie, men det sker først når vi flytter i hus eller bygger noget, hvor der er et lokale til det. Vi ved ikke helt hvor vi skal flytte hen endnu og jeg skal muligvis udstationeres med jobbet.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 11:11

Det har stadig ikke noget med min tråd at gøre, da jeg kun spørger til folks erfaringer med 3D billedet fra en projekter, men det er også ligemeget. Jeg er personligt rigtig glad for Hi-Fi Klubben og kommer sikkert til, at handle derinde mange gange igen - heldigvis for det!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 12:27
Det har da alt med din tråd at gøre ..

Prøv at kaste et blik på en Epson TW6000.. den er altså virkelig nice i 3D.

PS3 kan iøvrigt afspille i 3D.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu