|
Spørgsmål til TDC - stil dem her |
Besvar |
Forfatter | |
rigo
Guld medlem Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Marts-2012 kl. 20:21 |
Jeg skal til et arrangement med TDC Fiber, og der bliver lejlighed til at stille spørgsmål til TDC vedr. deres Home Trio Fiber produkter. Både om de nuværende produkter og om fremtiden.
Har i spørgsmål i ønsker stillet så skriv dem her, så skal jeg tage dem med, og jeg skriver svarene herinde. |
|
wicca
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spørg gerne til om TV3 og 3+ i fremtiden vil være at finde i HomeTrio og HomeTrio Ekstra pakkerne.
Det er vanvittigt at skulle betale 200 pr. måned for at kunne se dem. Og spørg gerne til højere bitrate i fremtiden. Med fiber har TDC alle muligheder for at levere knivskarp kvalitet. |
|
rigo
Guld medlem Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fra mødet jeg deltog i.
http://bbbf.dk/BBBF/NYHEDER/Optegnelser/2012/3/29_TDC-orientering_i_Blovstrd.html |
|
Newliving
Bruger Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Wicca Jeg kan hurtigt fortælle dig at det bliver der ikke lavet om på. Det er jo Viasat der ejer dem og de har valgt at de ligger i Viasatpakken som er et tilvalg. Jeg arbejder hos TDC og netop det spørgsmål du stiller dukker altid op når vi har mulighed for at stille spørgsmål til de høje herre. Svaret har været det samme altid; Viasat bestemmer over deres kanaler og de har strikket pakken sammen uden TDC har haft særlig indflydelse. Man kan selvfølgelig aldrig sige aldrig og ikke spå om fremtiden, men det kommer med stor sandsynlighed ikke til at ske.
|
|
LG 55LF630V // Panasonic MP-BD77 // Denon AVR 2309 // DALI Concept 6 // DALI Concept 2 // DALI Concept Center
|
|
wicca
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret, Newliving.
Men simpelthen ufatteligt at Viasat ikke sætter TV3 og 3+ med i standardpakkerne. Prisen på standardpakkerne ville så stige, men det ville da være prisstigningen værd og Viasat ville få et langt højere seertal og formentlig højere indtjening.
|
|
jhjorsal1
Ny bruger Oprettet: 18-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv øv øv, jeg lod mig friste til en Basic pakke da jeg oprettede abonmentet, men efter 4 måneder må jeg konstatere at jeg aldrig ser Charlie eller DK4 og havde bestemt tænkt mig at nedgradere min tv pakke efter bindingsperioden, også købe multiroom pakken til i stedet for så ungerene kunne få musik på værelset, men det er da lige blevet udelukket. Der er da grænser for hvor mange penge jeg vil bruge på det tv fis. Jeg syntes faktisk TDC trio pakke virkede som en okay løsning da jeg købte den, forleden fik jeg også et brev med samlefordele hvis jeg lagde min mobil ved tdc, så kunne jeg få nogle Canal+ kanaler, de har dog ikke noget abonment der ikke er mindst 100,- kroner dyere end alle andre, så kunne jeg jo lige så godt købe en større tv pakke. Jeg overvejer faktisk allerede om der er en anden udbyder der skal have chancen om et par måneder når bindingsperioden udløber, det her er lige useriøs nok. Internethastigheden har også kun lagt på under 10Mb de sidste par måneder selvom vi startede på 18Mb øv øv øv Hvordan kan de bare fjerne en pakke uden at komme med et prismæssigt alternativ ?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |