recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 55LM960V og YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 55LM960V og YouSee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3978
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 55LM960V og YouSee
    Sendt: 09-Maj-2012 kl. 17:36
Hej LG ejere.

Jeg har købt mig ovenstående TV, og har sat det op med YouSee. Har i DVT settings sat at den skal opdatere, når der kom nye kanaler.

Det gjorder der så i nat, så ALLE de mange timer jeg har brugt på at sætte kanalerne som jeg gerne vil have dem røg.

Er der nogen nyere LG TV ejere der kan svare på, om hvis jeg siger nej til automatisk opdatering ved nye kanaler, om den så aldrig finder nye kanaler og smider dem til sidst i listen, og at jeg derfor er i en situation, hvor jeg alligevel skal scanne efter nye kanaler og alt laves om ???

Jeg har brugt mange år på at udarbejde en liste over de kanaler jeg gerne vil have, og er ikke så vild med skulle til at bruge favoritter, selvom det naturligvis ville passe godt hos YouSee.

Any ideas ?
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu