recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wd tv live hub - overførsel ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wd tv live hub - overførsel ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Online
Point: 6515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: wd tv live hub - overførsel ??
    Sendt: 10-Maj-2012 kl. 21:50
hejsa, har lige fået købt sådan en her brugt. og kan man ikke overføre filer til den ved noget kablet usb overførsel.
synes det tager for lang tid ved trådløs eller kablet overførsel...

kan se der er en usb indgang.. men så skal man vel have et usb til usb forbindelse, eller hvad ??
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Redneck Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2011
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Redneck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 23:05
Jeg har selv boksen og så vidt jeg ved så kan man ikke overføre filer til den interne HDD igennem USB. Jeg har ikke selv prøvet, men jeg mener at have læst det et sted. Du må enten overføre igennem LAN eller kopiere fra en ekstern HDD til den interne :)

/Redneck
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Online
Point: 6515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 06:27
Ok, virker godt nok lidt skørt, men så må jeg have gang i den eksterne
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu