recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung 59 " må det ligge ned
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samsung 59 " må det ligge ned

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: samsung 59 " må det ligge ned
    Sendt: 11-Maj-2012 kl. 19:08
Er igang med at samle et plasma tv... det nemmeste ville være at ligge det ned og komme foden på... men må det gerne ligge ned... i 2 min
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 19:24

I mit tilfælde havde jeg et 46" plasma liggende på skrå i en tilbagelænet lænestol, men nu var jeg også alene om det, da jeg monterede foden.

Ved montering af en 37" satte jeg bare tv'et ned i foden og skruede skruerne fast. Har du ikke mulighed for det samme, hvis I er to om det. Dit tv er jo noget større, men efter montering i foden skulle det fint kunne holdes af den ene, mens den anden monterer skruerne. Det må være et bud herfra.

Mvh. Jørgensen

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 19:25
Du må gerne lægge det ned, men sørg for at understøtte det, når du lægger det ned.

Det er under transport at men har en større risiko for at skade panelet, hvis det ligger ned end hvis det står op.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Er igang med at samle et plasma tv... det nemmeste ville være at ligge det ned og komme foden på... men må det gerne ligge ned... i 2 min
Er det et ikea du har købt siden du er ved at samle det selv ? link  Smile Husk at skippe reklamen før Uppleva vidioen kommer.

Redigeret af lahan - 11-Maj-2012 kl. 19:34
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 19:41
Har klaret den... thnx
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu