|
samsung 59 " må det ligge ned |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2012 kl. 19:08 |
Er igang med at samle et plasma tv... det nemmeste ville være at ligge det ned og komme foden på... men må det gerne ligge ned... i 2 min
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I mit tilfælde havde jeg et 46" plasma liggende på skrå i en tilbagelænet lænestol, men nu var jeg også alene om det, da jeg monterede foden. Ved montering af en 37" satte jeg bare tv'et ned i foden og skruede skruerne fast. Har du ikke mulighed for det samme, hvis I er to om det. Dit tv er jo noget større, men efter montering i foden skulle det fint kunne holdes af den ene, mens den anden monterer skruerne. Det må være et bud herfra. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Du må gerne lægge det ned, men sørg for at understøtte det, når du lægger det ned.
Det er under transport at men har en større risiko for at skade panelet, hvis det ligger ned end hvis det står op. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() Redigeret af lahan - 11-Maj-2012 kl. 19:34 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Har klaret den... thnx
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |