recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Diablo 3.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Diablo 3.

Besvar Besvar Side  123 10>
Forfatter
Besked
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Diablo 3.
    Sendt: 12-Januar-2012 kl. 12:11
Nogen der ser frem til Diablo 3 ?

Eller evt. er med i demoen ?

Ser ud til det ikke varer så længe før release. Selv er jeg meget spændt.

Skal helt sikkert prøve det. Er lidt bange for at det aldrig kan blive ligeså fedt som 2'eren var i sin tid. Men nu må vi se.
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 12:19
Det kan ikke undgå at blive bedre end 2'eren. Spørgsmålet er om det kan leve op til din erindring og nostalgiske hyldest af 2'eren? ...og om det bliver lige så godt som 2'eren i forhåld til samtidens spiludgivelser.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 12:23
Ser ihverfald frem til det.

Spillede 1'eren sindsyg meget ! 2'eren blev solgt igen for ikke at ødelægge mit studie....

Så lige et rygte om det skulle komme 1. februar i USA.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 12:30
Jeg syntes bare det ser lidt mere forsimplet ud end 2'eren.

Men det er en generel trend der er i spillene. De bliver nemmere og nemmere og mere og mere simple. Så alle og enhver kan være med.

Er også lidt hmm, omkring real money trading. Men er åben omrking det indtil videre.

Er også lidt spændt på klasserne. Der er ikke nogen rigtig amazon, som var min ynglings klasse i 2'eren.

Heller ikke nogen rigtig necro. Virker ikke som om man kan gave en mega monster skelly/summoned hær hehe.

Man kan heller ikke rigtigt PvP, og gå hostile mod de andre.

Men jeg skal da helt sikkert spille det når det kommer, og ser rigtigt meget frem til det
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 12:59
Mine forventninger har jeg nedtonet gevaldigt siden betaen. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om det nye spell-system og "real money trading". 
Det som dog irriterer mig mest er selve spillets "look". Diablo IIs grumsede 2D-grafik, miljø og atmosfære var helt i særklasse. De få farvetoner som blev brugt klædte virkelig Diablo-verdenen. Det satte ikke nye standarder, heller ikke dengang, og nogle mente endda det var direkte grimt - men stadig klædeligt og perfekt til Diablo-universet. 
Til gengæld ligner Diablo 3, World of Warcraft. D3 er for farverig og ligner en tegneserie.

Jeg venter med at købe det. 
Til top
kbi7874 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2010
Sted: Stenløse
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbi7874 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 22:44
Jeg købte spillet idag og skal hente det i gamestop d 14 kl 23.59 :) har taget fri fra arbejde både tirsdag og onsdag så eg glæder mig,håber ikke jeg bliver skuffet
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Rødding
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Mine forventninger har jeg nedtonet gevaldigt siden betaen. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om det nye spell-system og "real money trading". 
Det som dog irriterer mig mest er selve spillets "look". Diablo IIs grumsede 2D-grafik, miljø og atmosfære var helt i særklasse. De få farvetoner som blev brugt klædte virkelig Diablo-verdenen. Det satte ikke nye standarder, heller ikke dengang, og nogle mente endda det var direkte grimt - men stadig klædeligt og perfekt til Diablo-universet. 
Til gengæld ligner Diablo 3, World of Warcraft. D3 er for farverig og ligner en tegneserie.

Der er allerede blevet lavet et mod til Diablo 3, som gør det meget mere dyster og skarp i graffiken.

diabloinc.com moddet kan findes inde på den side.

Og der er ingen der tvinger dig til at bruge penge på Diablo 3's auction house :) Men vil give dig ret i spel systemet, er lidt skuffende, men hvordan det fungere når man er level 60, er der ingen der ved endnu. Så synes det er for tideligt at sige om det er godt eller skidt.
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af kbi7874 kbi7874 skrev:

Jeg købte spillet idag og skal hente det i gamestop d 14 kl 23.59 :) har taget fri fra arbejde både tirsdag og onsdag så eg glæder mig,håber ikke jeg bliver skuffet

Jeg har forudbestilt det på en cd key hjemmeside hvor jeg har købt spil før. De har sagt at de sender keys ud den 14. :) Heldigvis har jeg en eksamen dagen før frem for dagen efter release LOL
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Leska Leska skrev:

Der er allerede blevet lavet et mod til Diablo 3, som gør det meget mere dyster og skarp i graffiken.

Og der er ingen der tvinger dig til at bruge penge på Diablo 3's auction house :) Men vil give dig ret i spel systemet, er lidt skuffende, men hvordan det fungere når man er level 60, er der ingen der ved endnu. Så synes det er for tideligt at sige om det er godt eller skidt.

Pas på med at bruge den, Blizzard kan finde på at banne dem der bruger den, ikke fordi den ændrer noget i spillet, men det ikke sikkert at Blizzard bryder sig om moddet ligger i memory. Det kunne skjule bots and what not.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Pas på med at bruge den, Blizzard kan finde på at banne dem der bruger den, ikke fordi den ændrer noget i spillet, men det ikke sikkert at Blizzard bryder sig om moddet ligger i memory. Det kunne skjule bots and what not.

Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Rødding
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 12:36
Jeg beklager. Det var jeg ikke klar over :( Gik bare ud fra når det ikke går ud over gameplay, at det ville være ok at bruge.

Beklager her fra.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 12:42

Jeg beklager. Det var jeg ikke klar over :( Gik bare ud fra når det ikke går ud over gameplay, at det ville være ok at bruge.

Beklager her fra.

Der er ikke noget at beklage :).
Rigtig mange har været usikker, men nu har selve Game Director slået fast at man risikere at blive bannet, så er det jo så op til en selv at vurdere risikoen, men i det mindste er tvivlen da blevet besvaret fra officiel hold Smile
Til top

Besvar Besvar Side  123 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu