|
Advance Acoustic pengene værd ? |
Besvar |
Forfatter | ||
per falck
Bruger Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Maj-2012 kl. 22:27 |
|
da sun audio holder udsalg. overvejer jeg at hente et komplet anlæg. bestående af bla monoblokke. men er det pengene værd.eller nogen der har noget erfaring af deres produkter.
|
||
per falck
Funktioner
Tak(0)
|
|
slet ingen der advance ???. har nu selv investeret i et komplet anlæg med mono blokke.
er der så nogen der har advace som evt kan anbefale et sæt h'jtalere der ville matche. det er et sæt maa 706 blokke. ville godt have et sæt højtalere mere. så man kan bytte lidt. har pt albatros 3 posselt. med tilhørende subs fra posselt.
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor snakker du ikke med sun audio?
|
||
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Haha syg kommentar alligevel ;p nok fordi han spørger på et forum?? ;)
Trådstarter, har du lyttet lidt til Sun audios mærke dynaudio? De gør det ret godt, alternativt tror jeg audiovector kunne være et godt match? |
||
per falck
Funktioner
Tak(0)
|
|
steve jones kommentar. vælger jeg at lægge i kategori børnehaven. og et utroligt dumt svar.
forhandlere er gerne farvet af , hvad de sælger selv desværre. egentlig søgte jeg et svar på , om der var nogen der selv havde advance produkter. og et sæt højtalere. som de selv syntes matchede ok.
|
||
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville spørge på forumet www.hifi4all.dk det er næsten et rent HI FI forum. |
||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er der sygt ved den kommentar? - det er ramme alvor. Forhandleren SKAL kunne vejlede TS når han har købt et af deres produkter; andet ville være mærkeligt.. det er trods alt ikke Bilka-produkter med tilsvarende (forvirrende) vejledning.
Det er alligevel forhandleren som ved bedst - brugere er jo farvet af DERES valg. Nogle sværger til mærke xxx og andre sværger til mærke yyy. Hvordan er det bedre end at snakke med forhandleren om mulige forslag? - og sun audio kan altså SAGTENS vejlede om andre produkter end dem de selv sælger.. Ja, jeg snakker pga. egen erfaring. PS: Det er dig selv som udstiller dig som idiot på et internetforum ved at skrive ovenstående - og du får næppe flere svar når du ikke kan simpel internet-etik og sviner andre til uden belæg. |
||
per falck
Funktioner
Tak(0)
|
|
det er da rart at vide jeg er en idiot . tak for det. synes det er naturligt at få andre input end forhandler. så er det da meget naturligt at spørge på et forum.
har man ikke noget sagligt at sige. er det bedere at lade være. så vi stopper indlægget her. så det ikke bliver trukket ned på et niveau hvor jeg simpelt hen ikke gider deltage.
|
||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
|
Efter din egen post kan det vist kun blive trukket op!
|
||
Simon, TC
Super bruger Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis der nu var nogen der - efter dit første indlæg - havde svaret at AA ikke var værd at lytte til, var du så alligevel kørt til forhandleren for at høre det? - Hvis du stoler nok på Sun Audio til at du køber elektronik der, hvorfor så ikke højttalere?..
.. Og så forstår jeg ikke helt at Steve Jones kommentar er 'syg'?.. Jeg undrer mig godt nok nogle gange over indlæg på dette forum. |
||
Tape Connection MKII
|
||
Hindsberg
Super bruger Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå for at vende tilbage til trådens spørgsmål.....Har selt 2 effekttrin her fra Advance acoustic MAA 1000......kort og godt er de vist det man kalder et hit til prisen ....om man så er til deres lyd og design..tja det er jo en smag sag.... Der er ikk mange der matcher deres produkter når man ser på ydelse / kvalitet kontra pris...... |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |